به گزارش ایرنا، حکیمه انتظاری روز شنبه در دومین روز از هفته دولت در حاشیه افتتاح جدول گذاری، آسفالت ریزی و سنگ فرش معابر روستاهای ینگجه و کرده ده افزود: برای آسفالت ریزی معابر و خیابان های روستاهای موسی درق، گشایش، تازه کند علیا، چایباغی، سرگیزه، کرج آباد، چکان، چوانباغ، علویان و طالب خان در مجموع به متراژ 25 هزار مترمربع مبلغ هفت میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
وی به آسفالت مشارکتی روستاهای ینگجه، نرج آباد و آغاجری با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اشاره کرد و گفت: برای اجرای عملیات آسفالت ریزی این سه روستا در مجموع به متراژ 18 هزار مترمربع، 4 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات دهیاری ها هزینه شده است.
وی اضافه کرد: عملیات پیاده روسازی و سنگفرش روستای کرده ده به متراژ یک هزار و 500 مترمربع و با اعتبار 750 میلیون ریال همزمان با هفته دولت به اتمام رسیده است.
وی ادامه داد: همچنین 2500 مترمربع پیاده روسازی و سنگفرش این روستا با یک میلیارد و 400 میلیون ریال آغاز شده و از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
انتظاری به اتمام جدول گذاری و پروژه دفع آب های سطحی 12 روستای این بخش نیز اشاره کرد و گفت: عملیات جدول گذاری و دفع آب های سطحی روستاهای خانقاه، چوان سفلی، نواف علی آباد، نرج آباد، تازه کند قاسم خان، خطب، قراتلو، چوانباغ، تازه کند قشلاق، طالب خان و ورجوی در مجموع با متراژ 5 هزار و 500 مترمربع و با اعتبار 5 میلیارد و 200 میلیون ریال به اتمام رسیده است.
وی همچنین از پیشرفت 90 درصدی عملیات احداث ساختمان دهیاری در روستاهای نرج آباد و نوا در این بخش خبر داد و گفت: برای احداث ساختمان دهیاری در روستای نرج آباد 300 میلیون ریال و روستای نوا 350 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
بخش مرکزی مراغه با 74 روستا دارای 68 هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستاها دارای شورای اسلامی با 245 نفر عضو و 57 روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.