معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ آیین‌نامه انجمن‌های ورزشی دانشجویی در مهر ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: باید اهتمام ویژه‌ای به تشکیل انجمن‌های ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی داشته باشیم که تاسیس انجمن‌ها نقش بسزایی را در پیشرفت ورزش در دانشگاه‌ها ایفا می‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد رضا فراهانی در سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تبریز با بیان این‌که این مراسم بزرگترین رویداد فرهنگی در طول  ۳۳ ساله عمر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، گفت: بیش از سه هزارنفر از دانشجویان، اعضای کادر فنی، داوران، مربیان و عوامل اجرایی در این رویداد شرکت کردند؛ به طوری‌که به اندازه  ۲۰ درصد عوامل اجرایی بازی های آسیایی بوده که در حال حاضر در اندونزی برگزار می‌شود.   وی خاطرنشان کرد: سازماندهی چنین رویداد‌‌هایی امری بسیار دشوار است؛ از میزبان دانشگاه علوم پزشکی تبریز که در برگزاری چنین مراسم با شکوهی نقش قابل توجهی را ایفا کرده، تشکر می کنم.
وی از اختصاص بودجه ورزشی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت: برای اولین بار بودجه ورزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی برنامه خاصی پیدا کرده و دانشجویان موظف هستند تمام بودجه را در حوزه ورزش هزینه کنند. 
معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ضرورت توجه دانشگاه‌های علوم پزشکی به المپیاد ورزش‌های همگانی، عنوان کرد: ضروری است تا مسابقات المپیادی در دانشگاه‌ها برگزار شود. 
فراهانی ادامه داد: علی رغم مشکلات اقتصادی حاکم در کشور، این رویداد در سال جاری بهتر از سال های گذشته برگزار می‌شود؛ به طوری‌که ۵۸ دانشگاه علوم پزشکی از سرتاسر کشور در این المپیاد ورزشی شرکت کردند.       
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.