به گزارش خبرنگار ایرنا، فیروز کریمی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن افزود: کمبود بازیکن و همه مشکلات تیم را به مدیرعامل باشگاه گزارش داده ام تا هرچه زودتر این مشکل برطرف شود، زیرا ما مجبور شدیم از بازیکنان مصدوم مقابل تیم ذوب آهن استفاده کنیم که تاوان استفاده از آن را امروز با شکست مقابل این تیم متحمل شدیم.
کریمی خاطرنشان کرد: متأسفانه هر سه تعویض تیم ما به خاطر مصدومیت بود و به اجبار بازیکنان مصدوم را از بازی خارج کردیم.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی عنوان کرد: به احتمال زیاد دوشنبه نشست مطبوعاتی داشته باشیم تا در مورد مشکلات تیم صحبت کنیم.
وی اضافه کرد: اگر مصدومان زیادی نداشتیم می ‌توانستیم روی دروازه ذوب ‌آهن فشار بیاوریم.
وی در خصوص پیمان بابایی یادآور شد: یکی از بازیکنان مصدوم تیم ماشین سازی بابایی بود که بازی بعدی را از دست داد.
کریمی در ادامه با انتقاد از عملکرد دخسوس اظهار داشت: از بازی این دروازه بان راضی نیستم و او تا به حال عملکرد ضعیفی داشته و حتی درخواست جذب دروازه ‌بان را به باشگاه داده‌ام تا هرچه زودتر به فکر حل این مشکل باشند.
سرمربی تیم ذوب آهن نیز گفت: به رغم پیروزی بر تیم حریف از نوع بازی شاگردانم راضی نیستم.
امید نمازی خاطرنشان کرد: امروز بازی سختی را مقابل تیم ماشین سازی انجام دادیم ولی باید بگویم که شناخت خوبی از این تیم چغر داشتیم.
نمازی یادآور شد: در رختکن به بازیکنانم گفتم که چرا وقتی با یک گل از تیم حریف جلو می افتید سریع عقب می کشید و بازی را رها می کنید.
وی ادامه داد: در فوتبال ایران روی ضربات ایستگاهی و اوت از ضربات بلند استفاده می شود که باعث از دست دادن توپ می شود، ولی یک راه دفاع و گل نخوردن حفظ توپ در میدان حریف است و این فلسفه من می باشد که سعی می کنم این فلسفه را به تیم فوتبال ذوب آهن القاء کنم.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا قصد رفتن به آمریکا را دارید، گفت: نمی دانم این حرف ها از کجا ایجاد می شود ولی اصلا به این فکر نیستم و فقط به فکر کار خودم در تیم ذوب آهن هستم.
تیم ماشین سازی امروز پنجشنبه در بازی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال خود مقابل تیم ذوب آهن با باخت 2 بر 1 با چهار امتیاز در رده دهم و تیم ذوب آهن با هشت امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر جای گرفتند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.