قاسم صمدیان روز شنبه در دیدار با تعدادی از آزادگان شهرستان کلیبر، با تاکید بر ارزش و جایگاه ویژه این قشر در دفاع مقدس، افزود: آزادگان با ایستادگی و مقاومت خود در دوران اسارت در حقیقت دشمن را اسیر پایداری و صلابت خود کردند.
وی سالروز ورود آزادگان در 26 مرداد ماه سال 1369 را یکی از اتفاقات مهم و برگ زرین تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و اظهار داشت: مهم ‌ترین ابزار قدرت جمهوری اسلامی همین روحیه ایثارگری است که تاکنون در میان مردم حفظ ‌شده و سرمایه عظیمی برای کشور به شمار می رود.
صمدیان ادامه داد: آزادگان در طول جنگ تحمیلی پیام‌ آوران انقلاب بودند و غریبانه در میان کینه ‌توزی دشمنان و تلخ ‌کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.
امام ‌جمعه شهرستان کلیبر نیز در این دیدار، گفت: آزادگان سرمایه ‌های این انقلاب هستند که علاوه بر دفاع از خاک کشور در دوران اسارت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و شهدا دفاع کردند.
حجت‌الاسلام حسن موسوی افزود: آزادگان سرمایه‌ های این انقلاب هستند که علاوه بر دفاع از خاک کشور، در دوران اسارت از آرمان‌ ها و ارزش‌های انقلاب و شهدا دفاع کردند.
وی با بیان اینکه آزادگان درس آزادگی را از امام حسین (ع) آموختند و سختی‌ها نتوانست خللی در روحیه آنها ایجاد کند، اظهار داشت: آزادگان از روحیه بالای ایمانی برخوردار بودند و عشق به اسلام و انقلاب و عشق به امام و معنویت عاملی بود تا مقابل شکنجه‌های جسمی و روحی دشمن استقامت کنند.
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.