به گزارش ایرنا، حمید شکری روز پنجشنبه در نشست مرکز حمایت از سرمایه گذاری مراغه افزود: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با بررسی استعلام های مورد نیاز طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی، روند اجرای آنها را تسریع کنند.
وی ادامه داد: طرح های مصوب در این مرکز به ادارات مربوطه ارائه و این دستگاه ها نیز باید ظرف یک هفته پاسخ استعلام های مورد نیاز را اعلام کنند.
وی اضافه کرد: تسهیل در رفع موانع اداری، ضرورتی اجتناب ناپذیر در رونق کسب و کار و نیز توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرستان خواهد شد.
وی با اشاره به ارائه سه طرح در بخش گردشگری توسط بخش خصوصی گفت: این شهرستان با برخورداری از جاذبه های طبیعی و تاریخی مستعدترین منطقه برای سرمایه گذاری و اجرای طرح های اشتغال زا در این حوزه است.
وی افزود: در این طرح ها، اشتغال زایی پایدار با در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی و نیز با رویکرد جذب گردشگر به این شهرستان انجام می شود.
وی ادامه داد: اجرای طرح های حوزه گردشگری، زمینه ساز تحول در صنعت توریسم و نیز معرفی این شهرستان به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری است.
وی با اشاره به ارائه یک طرح بهداشتی و درمانی در قالب دهکده سلامت توسط بخش خصوصی نیز گفت: با توجه به وجود زیرساخت های مناسب درمانی، با اجرای این طرح و سایر طرح های این حوزه، این شهرستان در مسیر تبدیل شدن به قطب درمانی شمالغرب کشور قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: حمایت از طرح های سرمایه گذاری در بخش های مختلف گردشگری و سلامت به عنوان یکی از راهبردهای اساسی برای جذب گردشگر در اولویت مرکز حمایت از سرمایه گذاری و دستگاه های اجرایی شهرستان قرار دارد.
به گزارش ایرنا، در این نشست سه طرح در زمینه گردشگری شامل ایجاد مرکز آب درمانی، مجتمع تفریحی و گردشگری و مرکز اقامتی و نیز یک طرح در بخش بهداشت و درمان در قالب دهکده سلامت توسط بخش خصوصی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.