به گزارش ایرنا، مجید خدابخش روز پنجشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی مراغه افزود: با مرتفع شدن مشکلات اداری، بانکی و اقتصادی زیرساخت های مناسبی برای حضور و فعالیت بیشتر بخش خصوصی در عرصه تولید فراهم می شود.
وی ادامه داد: بخش خصوصی با حضور خلاقانه و کارآفرینی خود، می تواند موجب خلق فرصت و ایجاد زمینه برای رونق اقتصادی شود.
وی بر رفع مشکلات واحدهای صنعتی مرغه تاکید کرد و گفت: مشکلات این واحدها در کارگروه های تخصصی بررسی و تمهیدات لازم برای رفع آنها اتخاذ می شود.
خدابخش در بازدید از واحد صنعتی شرکت بناگستر کرانه گفت: مشکلات این واحد تولیدی در زمینه مجوزهای زیست محیطی نیز به زودی مرتفع می شود.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین در بازدید از کارخانه در حال احداث ذوب آهن اسنوند مراغه افزود: این واحد صنعتی در زمینه تولید آهن اسنفجی نقش مهمی در تامین آهن مورد نیاز سایر واحدهای صنعتی استان خواهد داشت.
وی ادامه داد: ایجاد پست برق و نیروگاه 25 مگاواتی در این واحد صنعتی فرصتی مناسب برای بهره مندی مناسب از برق مورد نیاز برای این واحد و سایر واحدهای شهرک صنعتی این شهرستان فراهم می کند.
وی گفت: مشکلات این واحد صنعتی در زمینه تامین برق و آب در کارگروه های تخصصی بررسی و رفع می شود.
وی همچنین در بازدید از کارخانه تولید چسب کارا اضافه کرد: با توجه به خلاقیت و کارآفرینی این واحد تولیدی و صنعتی، مشکل گشایش اعتبار آن نیز مرتفع می شود.
استاندار آذربایجان شرقی و هیات همراه در سفر یکروزه خود به مراغه با حضور در مزار شهدای گمنام با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرده و نماز جماعت را به امامت امام جمعه مراغه در مسجد جامع این شهرستان اقامه کردند.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.