به گزارش خبرآنلاین از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم، در آیین تودیع و معارفه ی استاندار آذربایجان شرقی ضمن تسلیت ایام سوگواره ماه محرم، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و درود به روان پاک شهیدان گفت: برای آغاز دور جدید مدیریت استان از روح اباعبدالله الحسین مدد می جوییم.
وی افزود: از خدمات ارزشمند دکتر جبارزاده در مدت مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی تقدیر می کنیم و از انتصاب ایشان به سمت معاونت سیاسی وزارت کشور به آن مجموعه تبریک می گوییم چراکه ایشان اهل تعامل با همه ی محافل تصمیم گیری است.
امام جمعه تبریز همچنین ضمن تبریک به دکتر خدابخش استاندار جدید اذعان داشت: حال که تدبیر وزارت کشور بر این بوده که از استانداران شاغل و غیربومی در مدیریت استان استفاده کند بر این تصمیم ارج می نهیم و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.
وی افزود: با توجه به آشنایی قبلی که دکتر خدابخش به استان آذربایجان شرقی به واسطه خدمت در کسوت معاون سیاسی و معاون عمرانی استانداری دارند انتظاراتی ویژه نیز از ایشان داریم.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: انتظار داریم استاندار جدید، با تقویت روحیه انقلابی گری در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت اهتمام ورزیده و در زمینه سیاستهای اقتصاد مقاومتی قدمهای موثری بردارد.
وی افزود: همچنین تلاش برای فراهم کردن ازدواج و اشتغال، رفع بیکاری جوانان، اجرای صحیح سیاستهای کلی نظام در حوزه جمعیت، مقابله با مواد مخدر و پدیده اعتیاد، ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان استان و توجه به جوانان و میدان دادن به آنان و بخصوص حفظ و احیای محیط زیست و دریاچه ارومیه تلاش ویژه داشته باشد.
امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه مدیریت استان آذربایجان شرقی کار آسانی نیست و همکاری و همت دیگر مسئولان را نیز می طلبد، تصریح کرد: متاسفانه کارکنان برخی کارخانجات مثل بلبرینگ سازی شش ماه حقوق نگرفته اند، در چنین مواردی باید با همکاری نمایندگان مجلس و مسئولیت استان مشکلات را حل کرد.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه به پیروی از مقام معظم رهبری، وظیفه داریم از هرکسی که مسئول باشد حمایت کنیم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه نمایندگان خوبی هم در مجلس شورای اسلامی داریم و امیدواریم با همکاری و همدلی مسئولان و نمایندگان استانی هر دو عزیز هم دکتر جبارزاده هم دکتر خدابخش در سمت و جایگاه خویش در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی موفق باشند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 752748
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.