نفر دهم گروه تجربی کنکور 97، گفت: دوستان کنکوری برنامه ریزی‌های درسی خود را به صورت منظم و مستمر انجام دهند.
 
پریا ولی‌زاده امروز در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با بیان این‌که بنده تحصیلات خود را در رشته‌ی تجربی در دبیرستان فرزانگان یک تبریز ناحیه 4، به پایان رساندم، اظهار کرد: همزمان با تحصیل در مدرسه، در کنکور سال 97 شرکت کردم، میزان مطالعه ام در روزهای تعطیل به طور متوسط حدود 12 ساعت و روزهایی که در مدرسه حضور داشتم، حدود 5 ساعت بود.
 
وی ضمن قدردانی از زحمات والدین خود در ترسیم مسیر موفقیتش، خانواده را عامل موثری در موفقیت در کنکور عنوان کرد و افزود: پدر و مادرم عضو هیئت علمی دانشکده داروسازی هستند، فراهم کردن فضایی آرام و مناسب برای مطالعه توسط خانواده ام، کمک بزرگی برای بنده در کسب این موفقیت کرد و نتایج این پیروزی شیرین را مدیون زحمات و تلاش خود و خانواده ام هستم.
 
وی ادامه داد: در آستانه کنکور استرس زیادی نداشتم، توصیه می‌کنم دوستان کنکوری در هفته‌های آخر برای کنترل استرس خود، توجه زیادی به حرف اطرافیان نداشته باشند، چرا که توجه به برآورده کردن انتظارات دیگران، استرس زیادی را به وجود می آورد.
 
نفر دهم گروه تجربی کنکور 97 با بیان این‌که برای ادامه تحصیل رشته ی پزشکی دانشگاه تهران را انتخاب می‌کنم، افزود: توصیه می کنم دوستان کنکوری در سال آخر تلاش ها و میزان مطالعات خود را افزایش داده و با اراده کامل برنامه درسی خود را پیگیری کنند.
 
وی ادامه داد: دوستان کنکوری برنامه ریزی‌های درسی خود را به صورت منظم و مستمر انجام دهند به عنوان مثال اگر می‌خواهند در طول یک هفته،  8 ساعت درس ریاضی را مطالعه کنند، ساعات را تقسیم کرده و هر روز بخشی از این درس را مطالعه کند.
 
وی به برنامه‌ریزی دقیق درسی برای موفقیت در کنکور تاکید کرد و گفت: با این‌که همزمان حضور در مدرسه و تلاش برای کنکور برایم خسته کننده و دشوار بود ولی چاره ای جز تلاش کردن و اجرای برنامه دقیق و منظم درسی برای موفقیت نداشتم.
 
ولی زاده با بیان این‌که  در سال آخر در کلاس‌های کنکور دروس تخصصی و عربی حضور یافتم ولی همواره بیشترین مطالعه را در خانه انجام می دادم، افزود: با مقایسه ی میزان درصد دروس پیش بینی کرده بودم که رتبه ی خوبی کسب می‌کنم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.