به گزارش ایرنا، علی محرمی چهارشنبه شب در آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره سرود و سومین جشنواره تئاتر بسیج استان اظهار داشت: این جشنواره 26 تا 30 مرداد در رشته‌های مختلف هنری در تبریز برگزار می شود.
وی اظهار داشت: در این جشنواره ١٢٠ هنرمند جوان و ٥٠ استاد برجسته کشور در رشته‌های ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، حجم، خوشنویسی (نستعلیق)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، نقاشی، نگارگری و (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) شرکت می کنند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه همزمان با این جشنواره از ٦ استاد پیشکسوت هنرهای تجسمی استان تجلیل می شود، یادآوری کرد: برگزاری جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوان فرصتی برای ظهور و بروز استعدادهای جوان در رشته‌های مختلف هنری است.
محرمی افزود: نخستین جشنواره سرود و سومین جشنواره تئاتر بسیج استان نیز با محور مقاومت، نقش مساجد در مباحث سرود و نمایش برگزار می شود.
وی با بیان اینکه حدود یک هزار و ٣٤٥ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان وجود دارد، گفت: این کانون‌ها در کنار کتابخانه ها در ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نقش داشته و در حوزه تئاتر، نمایش و موسیقی نیز فعال هستند.
محرمی در خصوص همکاری با بخش‌های فرهنگی بسیج اعلام آمادگی کرد.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.