به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، یونس فاتح با بیان اینکه این میزان وام به 931 مددجوی تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است، افزود: بانک‌های عامل استان بیش از 100 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کرده‌اند.
وی اظهار داشت: 577 نفر از مددجویان تحت حمایت مستعد اشتغال پس از معرفی به بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال دریافت کردند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بیش از 40 میلیارد ریال از تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت توسط صندوق امداد ولایت بوده است، یادآوری کرد: 352 نفر از مددجویان با دریافت تسهیلات اشتغال از صندوق امداد ولایت صاحب شغل شده اند.
فاتح ادامه داد: 62 درصد از تسهیلات اشتغال پرداختی به مددجویان از طریق بانک‌های عامل استان و بقیه توسط صندوق امداد ولایت بوده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون 28 هزار طرح اشتغال تحت نظارت این نهاد در حال اجراست، گفت: ناظران طرح های اشتغال با نظارت‌های دقیق خود در طول اجرای طرح مشاوره، راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارایه می کنند.
فاتح با بیان اینکه 38 درصد شغل ایجاد شده برای مددجویان در زمینه دامپروری بوده است، افزود: 357 نفر از مددجویان پس از دریافت تسهیلات اشتغال به تولید لبنیات و سایر فراورده‌های دامی اقدام کرده اند.
وی با اشاره به اینکه 288 طرح اشتغال در 4 ماه امسال در مناطق محروم استان اجرا شده است، گفت: در این مدت 179 فقره وام اشتغال به مبلغ 29 میلیارد و 100 میلیون ریال به دانش آموختگان دانشگاهی تحت حمایت این کمیته پرداخت ‌شده است.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.