به گزارش روز شنبه ایرنا، یونس فاتح با اعلام اینکه بانک‌های عامل استان بیش از هفت میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان پرداخت کرده‌اند، افزود: امسال 410 نفر از مددجویان مستعد اشتغال پس از معرفی به بانک‌های عامل تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.
وی با اشاره پرداخت 2 میلیارد و 572 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان توسط صندوق امداد ولایت، اظهار داشت: 223 نفر از مددجویان با دریافت تسهیلات اشتغال از صندوق امداد ولایت صاحب شغل شدند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه هم اکنون 27هزار طرح اشتغال تحت نظارت این نهاد در حال اجرا است، گفت: ناظران طرح های اشتغال با نظارت‌های دقیق در طول اجرای طرح، مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارایه می دهند.
وی بیشترین شغل ایجاد شده برای مددجویان را در زمینه دامپروری اعلام کرد و افزود: امسال 268 نفر از مددجویان پس از دریافت تسهیلات اشتغال به تولید لبنیات و سایر فراورده‌های دامی اقدام کرده اند.
فاتح از اجرای 213 طرح اشتغال در بهار امسال در مناطق محروم آذربایجان شرقی نیز خبر داد و گفت: 71 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت این نهاد در سال جاری یک میلیارد و 266 میلیون تومان وام اشتغال دریافت کردند.
72 هزار خانوار شامل 115 هزار نفر در آذربایجان شرقی تحت پوشش کمیته امداد هستند؛ 62 درصد جمعیت تحت پوشش را افراد سالمند تشکیل می دهند.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.