سید شهاب‌الدین بی‌مقدار امروز شنبه در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم حمایت مادی و معنوی از کارآفرینان اظهار داشت: تبریز به عنوان شهر اولین ها در کمک به کارآفرین ها می تواند با ایجاد موسسه خیریه پیشگام باشد.
وی با بیان اینکه تبریز دارای تجار بزرگ و سرشناس و به حق شهر اخلاق و اولین‌هاست، گفت: باید بتوان در برابر مشکلات ایستاد، زیرا روز به روز گرانی افزایش می‌یابد و این به ضرر افرادی است که حقوق ثابت دارند.
بیمقدار با تاکید بر ضرورت وارد کردن کالا توسط تاجرانی که به آنها ارز دولتی اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: تجار نباید ارز دریافتی را در بازار آزاد بفروشند و یا در خارج از کشور با ایجاد صرافی هزینه کنند، خوشبختانه آذربایجان شرقی در این زمینه تجار و کارآفرینان باوجدانی دارد.
نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر با تاکید بر لزوم اهمیت توجه به تهیه مواد خام ، پیشنهاد کرد واحدهای تولیدی همگن آذربایجان شرقی برای تهیه مواد اولیه مورد نیاز خود، تعاونی تشکیل دهند تا واحدهای تولیدی در مضیقه کمبود مواد اولیه نمانند.
وی همچنین با ارائه پیشنهاد احداث خیریه‌ای برای کارآفرینان و ایده‌پردازان گفت: افراد زیادی به بنده مراجعه می‌کنند که ایده و طرح‌های خوبی دارند و باید بزرگان دست در دست هم داده و به آنها کمک کنند.

**اعطای اختیارات به استان‌ها مشکلات را حل می کند
نماینده دیگر مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه اعطای اختیارات به استان‌ها حلال مشکلات خواهد بود، گفت: گاهی اوقات به تصمیمات ویژه‌ای در سطح محلی نیاز است که در غیر این‌صورت با مشکلات عدیده ای روبه‌رو خواهیم شد.
محمداسماعیل سعیدی با بیان اینکه در شرایط جنگی نیازمند تصمیمات ویژه بودیم، اظهار داشت: در شرایط جدید کشور به دنبال اعطای اختیارات به استان ها هستیم.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا به صراحت اعلام کرده که زیرساخت‌های ایران و تمام مولفه‌های موثر در اقتصاد ایران را مورد هدف قرار می دهد، افزود: این یعنی اعلام جنگ و در موقعیت جنگ نیاز به تصمیمات جدی و فوری است.
وی با اشاره به همت و تلاش کارآفرینان برای عبور از مسیر بحرانی گفت: در سایه تصمیمات خوب، سرعت و دقت موفقیت میسر می شود و خدا را شاکریم این موضوع در استان آذربایجان‌شرقی به یک عزم جدی تبدیل شده است.
سعیدی با بیان اینکه در هفته جاری چند بحث مهم در دستور کار مجلس قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: بحث درباره مالیات بر ارزش‌ افزوده به زودی به صحن علنی مجلس آورده می شود .
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به مالیات بر ارزش‌افزوده، مسائل نظام بانکی و اعطای اختیارات به استان‌ها در مجلس را از اهم برنامه های مجلس شورای اسلامی برشمرد و گفت: مشکل اصلی استان‌ها این است که نظریات به صورت مصوب از استان به مرکز می‌رسد، ولی ماه‌ها طول می‌کشد تا آن مصوبه توسط مرکز تایید شود در حالی که خود استاندار نظریه قوی‌تری می‌تواند ابلاغ کند.
وی با بیان اینکه موقعیت کشور خاص و ویژه است و باید برای حل آن کمر همت بست، اظهار داشت: برگزاری چنین تجلیل هایی برگ سبزی است و گرنه نمی‌توان به واقع از این بزرگان قدردانی کرد.
دوازدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر آذربایجان شرقی با معرفی 12 شرکت به کار خود پایان داد.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.