امین رفیعی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی بناب، افزود: در سایه تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی شاهد امنیت و احساس امنیت در این شهرستان هستیم.
وی با اشاره به بالا بودن ضریب امنیت در کشور اظهارداشت: با وجود تهدیدها و هجمه هایی که از سوی دشمنان علیه این کشور و نظام می شود، به حول و قوه الهی امنیت خوبی را در کشور شاهد هستیم که این امنیت مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی است.
وی افزود: در سایه این بسترسازی است که شاهد فعالیت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و آموزشی در کشور هستیم.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه امنیت و آرامش خوبی در استان حاکم است؛ افزود: البته این بدان معنا نیست که هیچ اتفاقی نمی افتد ولی در سایه الطاف خداوندی و عنایت حضرت ولی عصر(عج) و در سایه تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و همکاری سایر نیروها مشکل خاصی در استان نداریم.
سردار علی محمدی با بیان اینکه آذربایجان شرقی جزو استان های امن و آرام کشور است، تاکید کرد: بالاترین تقدیر و مدال برای عوامل زحمتکش نیروی انتظامی فراهم شدن احساس آرامش برای تمامی شهروندان است.
وی با اشاره به مأموریت های متعدد نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: کارکنان زحمتکش این نیرو توانستند در امر مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، کاهش سرقت و کاهش تصادفات جاده ای قدم های بزرگی را برداشته و با حضور در کنار مردم همواره احساس امنیت را که از خود امنیت بالاتر است، برای مردم فراهم کرده اند.
فرمانده سابق نیروی انتظامی بناب هم با ارائه گزارشی از عملکرد سه ساله خود در این شهرستان گفت: حضور مقتدرانه پلیس در تمامی مراسمات و صحنه های مختلف از جمله فعالیت های این نیروست.
سرهنگ رمضان اللهوردیان با بیان اینکه در شهرستان بناب جرائم خشن نداریم؛ افزود: با تلاش پلیس در طول سه سال گذشته شاهد کاهش 5 درصدی سرقت، کاهش 33 درصدی آمار تصادف درون شهری و 14 درصدی تصادف برون شهری بودیم.
وی اعلام کرد: طی سه سال گذشته به ارزش 240 میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف شده است.
در این آئین با تقدیر از خدمات و تلاش های سرهنگ رمضان اللهوریان فرمانده سابق نیروی انتظامی بناب در طول تصدی این مسئولیت، سرهنگ سهراب شفقی به مدت سه سال به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی شد.
پیش از این سرهنگ سهراب شفقی مسئولیت فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ملکان را عهده دار بود.
3071/6120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.