به گزارش ایرنا، عباس مصطفوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: آزادسازی کل مسیر پروژه از جمله مشکلات اساسی این آزادراه بود که با توافقی که با پادگان شهید مدنی انجام شد این مشکل برطرف گردید.
وی ادامه داد: مشکل دیگر این پروژه تملک باغ های موجود در مسیر بود که تملک آن انجام و هزینه های تملک نیز پرداخت شده است.
مصطفوی اظهارداشت: یکی از دیگر از مشکلات در اجرای پروژه عدم پیش بینی برای تملک اراضی در 5 کیلومتر آخر آزادراه بود که پرونده ای تشکیل نشده بود و در نقشه ها نیز برای آن پیش بینی لازم انجام نشده بود.
وی خاطرنشان کرد: با اقداماتی که انجام شد اکنون آزاد راه تبریز- اندیشه- سهند هیچ گونه مشکلی از بابت تملک ندارد و پیشرفت فیزیکی آن برای چهار خطه 67 درصد و برای 6 خطه نیز 51 درصد است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر سهند با اشاره به تقاطع غیرهم سطح ورودی شهر سهند افزود: جهت حل مشکل ترافیکی و ساماندهی ورودی شهر این تقاطع در حال احداث است که با بهره برداری آن بار ترافیکی از ورودی شهر به بافت داخل شهر فاز 4 و شهر اسکو منتقل می شود.
وی ادامه داد: شهر جدید سهند با داشتن دانشگاه صنعتی سهند با 157 هیات علمی و 5 هزار دانشجو یکی از قطب های دانشگاهی کشور محسوب می شود.
مصطفوی افزود: شرکت عمران سهند با طراحی و احداث تعداد 5 پارک و همچنین احیای پارک جنگلی و طراحی نهالستان سعی در افزایش سلامت و نشاط اجتماعی شهروندان دارد.
شهر جدید سهند با 5 فاز دارای 105 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی تبریز قرار دارد.
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.