انتقال پل عابر پیاده  مقابل دانشگاه تبریز به مقابل مرکز تجاری جواهر باعث نارضایتی دانشجویان شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، شهرداری تبریز در اقدامی عجیب پل عابر جلوی دانشگاه تبریز را به 50 متر پایین‌تر و جلوی یک مجتمع تجاری کم رونق منتقل کرده است. در این روزها به کرات مشاهده می‌شود که برخی از دانشجویان به جای پیمودن مسافت 50 متری تا جلوی مجتمع تجاری جواهر، خطرات عبور از نرده و خیابان را به جان  می‌خرند. البته این اقدام دانشجویان را شاید بتوان نوعی اعتراض به تصمیم شهرداری تلقی کرد. 
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در این خصوص به ایسنا گفت: پل عابر گذر مقابل دانشگاه تبریز به 50 متر پایین تر منتقل شده و دانشجویان می‌توانند با طی مسافت اندک از پل مقابل مجتمع جواهر استفاده کنند، همچنین این پل برای تردد مراجعه کنندگان به این مجتمع تجاری هم مناسب است.
محمد حسین اسحقی با بیان این‌که این پروژه با توافق دانشگاه تبریز اجرا شده است، گفت: پیش از این پل دقیقاً جلوی دانشگاه قرار داشت که از نظر بصری نیز زیبایی دانشگاه تبریز را تحت الشعاع قرار داده بود.   وی تأکید کرد: برای آسایش دانشجویان پله‌های برقی پل نیز در محل پل عابر گذر جدید نصب شده است.
بر اساس این گزارش؛ با توجه به اهمیت زمان برای قشر جوان و دانشجو، انتظار می‌رفت شهرداری تبریز،  برای رونق مجتمع جواهر به جای برهم زدن راحتی دانشگاهیان، از روش‌های دیگری استفاده کند و دانشگاه تبریز نیز در این زمینه طرح‌های  دیگری به شهرداری پیشنهاد دهد!.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.