شهردار تبریز از مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، بازدید و در جریان روند آماده‌سازی این مرکز برای افتتاح رسمی برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر در بازدید نوروزی خود، در جریان روند تکمیل و تجهیز فنی مرکز همایش‌های بین‌المللی قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدید خاطرنشان کرد: مرکز همایش‌های بین‌المللی، از زیرساخت‌های کم‌نظیر توسعه فرهنگی شهر است که به واسطه حضور رئیس‌جمهور محترم و برگزاری افتتاحیه «تبریز ۲۰۱۸» در کشور شناخته می‌شود؛ از این رو لازم است تا جزئیات فنی و محتوایی پروژه، هر چه سریع‌تر، با کیفیت مطلوب تکمیل شود.
وی با اشاره به این‌که تاکنون بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف پروژه هزینه شده است، اظهار داشت: با تکمیل مرکز همایش‌ها، ۲۴ هزار مترمربع  به وسعت فضای فرهنگی شهر اضافه می‌شود که در مقایسه با وضعیت امروز شهر، فضای قابل‌توجهی است.
شهردار تبریز متذکر شد: با توجه به فراهم‌شدن شرایط تسریع پروژه، فضاسازی محیط، تکمیل بخش‌های جنبی و نصب تجهیزات فنی و ایمنی، باید در اولویت برنامه‌های شهرداری منطقه ۹ باشد.
در بازدید شهردار تبریز، حاجی‌زاده مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل و نسیانی شهردار منطقه ۹ تبریز حضور داشت.
برنامه‌های رسمی تبریز ۲۰۱۸، پنجم اریبهشت سال جاری، با حضور رئیس‌جمهور در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز آغاز می‌شود.
سالن اصلی این مرکز، با ۱۴۰۰ نفر ظرفیت، از زیرساخت‌های فرهنگی کم‌نظیر در کشور است که توسط شهرداری تبریز طراحی و تکمیل شده‌است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.