مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به سقف توزیع استانی فرصت‎های شغلی و منابع مورد نیاز برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از محل قانون حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری گفت: تعداد فرصت‎های شغلی برای کل نهادهای حمایتی اعم از بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید و ایثارگران، هفت هزار و 561 مورد با میزان تسهیلات 189 میلیون ریال است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، میر احد حسینی در کارگروه اشتغال استان، تعداد طرح‎های ارسال شده به منظور بهره‎مندی از تسهیلات روستایی تا تاریخ بیست و سوم تیر ماه را 478 مورد عنوان کرد و افزود: بر اساس گزارش سامانه کارا، از این تعداد طرح، 214 مورد با مبلغی بالغ بر 684 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای یک هزار و 529 نفر به تصویب بانک رسیده است. تعداد طرح‎های پرداخت بانک، 128 مورد به ارزش 359 میلیارد ریال بوده و 94 طرح نیز توسط بانک، برگشت داده شده‎ است.
وی در ادامه با ارایه‎ی گزارش عملکرد کمیته فنی تسهیلات روستایی استان، اظهار کرد: تعداد طرح‎های بررسی شده 137 مورد بود که 123 مورد از آن به سازمان جهاد کشاورزی و 14 مورد نیز به سازمان صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است که 9 طرح توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و 50 طرح نیز توسط سازمان جهاد کشاورزی به تصویب رسیدند.
وی با اشاره به گزارش سامانه کارا در خصوص طرح‎های تسهیلات فراگیر، عنوان کرد: تعدا طرح‎های ارسال شده، یک هزار و 73 مورد بود که از این تعداد، 100 طرح توسط بانک مصوب و 94 طرح نیز پرداخت شده و 41 طرح نیز بازگشت داده شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.