به گزارش ایرنا، یحیی غلامی شنبه شب در نشست هفتگی این شورا افزود: با توجه به جایگاه صنعت گردشگری در توسعه شهر، طرح های ترافیکی برای بهبود منظر شهری و سهولت در تردد شهروندان اجرا می شود.
وی ادامه داد: سد معبر و وجود دستفروشان در معابر عمومی و بازار یکی از عوامل ایجاد مشکلات ترافیکی در شهر است که با برنامه ریزی مناسب، ساماندهی و مرتفع خواهد شد.
وی اضافه کرد: بر این اساس و با مصوبه کمیسیون ترافیک و شهرسازی این شورا، با سد معبر واحدهای صنفی و خودروهای دستفروش در معابر اصلی و فرعی شهر برخورد خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به مسیرگشایی در محلات حاشیه شهر افزود: مسیرگشایی علاوه بر بالابردن ارزش افزوده منطقه، ارایه خدمات عادلانه و مناسب به شهروندان را نیز تسهیل می کند از این رو و با تصمیم شورا، مسرگشایی در مراغه با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
نائب رئیس شورای شهر مراغه نیز در این جلسه گفت: در بازدید اخیر استاندار از طرح های عمران شهری، از تلاش های شهرداری و شورای شهر در یک سال اخیر تجلیل شد و این نشان دهنده هماهنگی سازنده بین شورا و شهرداری این شهر است.
علی عباسی افزود: آسفالت ریزی محله گلستان نیز در راستای بهبود معابر شهری و توزیع عادلانه خدمات شهری در مناطق حاشیه شهر اجرا شده و انتظار شورا از شهرداری تدوام ارایه خدمات به مناطق حاشیه شهر است.
مراغه به عنوان بزرگترین شهر آذربایجان شرقی بعد از تبریز حدود 180 هزار نفر جمعیت دارد این شهر در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی و 607 کیلومتری تهران قرار گرفته و در ابتدای دوران فرمانروایی ایلخانان مغول، پایتخت این سلسله بوده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.