محمدجواد نیک روش روز سه شنبه در مراسم معارفه رییس بسیج دانشجویی دانشگاه های آذربایجان شرقی، افزود: طبق آموزه های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری، بسیج دانشجویی تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف مهم به کار می بندد تا از نیروهای داخل دانشگاه ها و دانشجویان نسبت به تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی اقدام کند.
وی، نقش آفرینی برای حل مشکلات اقتصادی جامعه را که به گفته او امروز بیشتر در میان اقشار مختلف مردم مشاهده می شود، از دیگر اولویت های بسیج دانشجویی بیان کرد و اظهار داشت: باید توجه داشت که امروز سنگر دانشگاه ها باید در جبهه های اقتصادی نقش آفرینی کند و در این مسیر نیازمند هم افزایی و بهره مندی از نیروهای خلاق، انقلابی و بسیجی هستیم.
نیک روش اضافه کرد: بسیج دانشجویی همواره پیشتاز و پیش روی اقدامات انقلابی و تحول گرا بوده است و همین مسیر در آینده نیز حفظ و تقویت خواهد شد.
وی، کلید حل مشکلات مختلف کشور را توجه به علم و دانش بیان کرد و افزود: حرکت جامعه به سمت سعادت و توسعه نیازمند امکانات سخت افزاری و نرم افزاری است که زمینه های آن در بسیج دانشجویی فراوان وجود دارد.
نیک روش به پیام مهم و تاریخی امام خمینی (ره) در دوم آذرماه سال 1367 مبنی بر ضرورت تشکیل بسیج دانشجویی در تمامی دانشگاه های کشور اشاره کرد و ادامه داد: جای امیدواری و خرسندی است که امروز این مجموعه به شاخه پربرکت شجره طیبه بسیج تبدیل شده است.
به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم به دسیسه های دشمنان انقلاب علیه جمهوری اسلامی در آستانه 40 سالگی اشاره کرد و گفت: این مساله طی ماه های اخیر دشمنان را به شدت مرعوب کرده است تا هر چه در توان دارند برای توقف حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی انجام دهند.
سردار عابدین خرم، شرط عبور موفق نظام از این پیچ مهم تاریخی را بصیرت افزایی، دشمن شناسی و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات مردم بیان کرد و اظهار داشت: عدل الهی نیز در همین امر نهفته شده است که تلاش های بشر برای موفقیت جامعه نتیجه بخش خواهد بود.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر مسیر رشد و پیشرفت را پیش گرفته و در حال نزدیک شدن به قله تثبیت در جهان اسلام است که این امر برای نظام سلطه به هیچ عنوان قابل هضم و پذیرش نیست.
خرم گفت: تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران سبب می شود هویت علمی، دینی و سیاسی جهان اسلام احیا شود و کشورهای اسلامی از زیرسلطه استکبار جهانی رهایی یابند.
وی، یهودیت صهیونیزم، یهودیت مسیحیت و یهودیت اسلام را مثلث شوم علیه جمهوری اسلامی ایران نام برد که در صدد است امنیت داخلی ایران را تبدیل به بلوا و آشوب کند تا به زعم خودشان به آرامش برسند.
فرمانده سپاه عاشورا، نقش قشر دانشگاهی و فرهیخته در مقابله با توطئه های دشمنان را مهم برشمرد و افزود: کشور در حال حاضر به شدت نیازمند پویایی و بالندگی دانشگاهیان است.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم ' محمدرضا سلطان زاده ' به عنوان رییس بسیج دانشجویی دانشگاه های آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات شش ساله عبدالله شادی در این سمت قدردانی شد.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.