به گزارش ایرنا، صابر پرنیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کمیته با دستور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ایجاد شده و هدف از آن اقدام عملیاتی در خصوص تسریع در حل مشکلات صنعت‌گران و رفع موانع تولید است.
وی افزود:‌ تسریع در تصمیم‌گیری،‌ صرفه‌جویی در وقت متقاضیان و صنعت‌گران،‌ اجرای عملی فرهنگ مشتری مداری و مردم محوری و آشنایی مدیران و تصمیم‌گیران با مسائل روز تولیدکنندگان از دیگر اهداف ایجاد این کمیته است.
وی ادامه داد: با ایجاد این کمیته، ضمن افزایش تعاملات میان دستگاهی و مشارکت منطقه‌ای برای رفع موانع و مشکلات صنعت‌گران، امکان برنامه‌ریزی عملیاتی‌تر برای تصمیم‌گیران فراهم خواهد شد که این امر نیز در نهایت منجر به افزایش دلگرمی و رضایت تولیدکنندگان می‌شود.
پرنیان تشریح کرد:‌ پس از انجام مراحل اجرای این طرح، گزارش‌های تجمیعی از وضعیت و مشکلات واحدهای تولیدی به حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک ارائه خواهد شد، تا نسبت به تصمیم‌گیری‌های کلان اقدام شود.
وی اظهار کرد: تاکنون دو شهرک مورد بازدید اعضای این کمیته قرار گرفته و تلاش می‌شود تا هر هفته نسبت به مشکلات دو شهرک جلسه‌ای تشکیل و مسائل بررسی شود.
در آذربایجان شرقی بیش از 53 شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد و این خطه از استان های پیشروی کشور در این حوزه محسوب می شود.
شهرک صنعتی شهید سلیمی بزرگ ترین شهرک آذربایجان شرقی با میلیاردها دلار سرمایه گذاری است و شهرک سرمایه گذاری خارجی نیز در 15 کیلومتری غرب تبریز بستر خوبی برای جذب سرمایه های خارجی فراهم کرده است.
518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.