به گزارش ایرنا، محمدرضا عیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 10 هزار و 200 کلاس درس در استان آذربایجان شرقی بر اساس آئین نامه های مهندسی احداث و مستحکم شده است، گفت: 300 کلاس کانکسی در استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه سیاست سازمان نوسازی مدارس، جمع آوری مدارس کانکسی با تخصیص اعتبار خاص است، گفت: در سال گذشته 31 مدرسه کانکسی در مناطق صعب العبور و کم دانش آموز استان تبدیل به مدرسه سنتی شده است.
عیدی با اشاره به کاهش قابل توجه اعتبارات دولتی برای نوسازی مدارس اظهار داشت: بدون مشارکت خیران مدرسه ساز، اجرای طرح های نوسازی و تجهیز ممکن نخواهد بود.
وی با اشاره به کمک 863 میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز در بیستمین جشنواره آذربایجان شرقی گفت: نسبت به جشنواره نوزدهم شاهد افزایش 20 درصدی کمک خیران هستیم.
عیدی با اعلام اینکه در زمان حاضر 140 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز استان در حال احداث است، گفت: سال گذشته 73 طرح در استان اجرا شد که 56 طرح با مشارکت خیران بود.
عیدی همچنین از برنامه ریزی برای نوسازی و تجهیز 412 کلاس درس در قالب 68 طرح در سال جاری خبر داد و گفت: 50 طرح با مشارکت خیران اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، 2 هزار خیر مدرسه ساز در آذربایجان شرقی از جمله مردانی آذر، خسروشاهی و بیاضیان سهم مهمی در بهبود وضعیت فضاهای آموزشی استان دارند.
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.