به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال نوجوانان آسیا و قهرمانی جهان امروز سه‌ شنبه با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت 13 و 30 دقیقه شروع شد که در یکی از این دیدارها در سالن ورزشی پورشریفی تبریز تیم تایلند توانست در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 16 مقابل مالزی به پیروزی دست یابد.
تیم داوری این بازی را هاتوری آتسوشی از ژاپن و فان قائوژیانگ از چین برعهده داشتند.
همچنین در بازی همزمان بین دو تیم والیبال نوجوانان کره‌ جنوبی و پاکستان در سالن ورزشی شهید اقدمی تبریز، تیم کره جنوبی توانست با نتایج 25 بر 12، 25 بر 21 و 25 بر 16حریف خود را از پیش رو برداد.
تیم داوری این بازی را محمد فتحی احمد از مالزی و هونگ چی یونگ از هنگ کنگ بر عهده داشتند.
'زکریا ذولیادی' سرمربی تیم والیبال نوجوانان مالزی درباره شکست سه بر صفر تیمش مقابل تایلند در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان من خسته بودند و بعد از این دیدار باید ریکاوری داشته باشیم.
وی اظهار کرد: در بازی‌های گذشته ما سه برد داشتیم و این باخت را فراموش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: تیم تایلند امروز به توپ‌های سرعتی رو آورد و بازیکنان ما نتوانستند مقاومت کنند و باید در نظر داشته باشیم که بعد از 11 سال اولین بار است که تیم مالزی در مسابقات نوجوانان آسیا شرکت می کند و در حال کسب تجربه هستیم.
'چن ویت چائوم' سرمربی تیم تایلند نیز درباره پیروزی تیمش مقابل مالزی به خبرنگاران گفت: قبل از آمدن به زمین فکر می کردیم که بازی را راحت ببریم، اما بازی آن طور که راحت می پنداشتیم نبود، ولی دراواسط ست اول نبض بازی را در اختیار گرفتیم و روند تیم مان بهبود یافت.
چائوم خاطرنشان کرد: سعی می‌ کنیم حریف بعدی مان را آنالیز و بازیکنان مان را ریکاوری کنیم چرا که بازی فردا برای ما تعیین کننده است.
وی یادآور شد: چهار نفر از بازیکنان ما مستعد ورود به تیم بزرگسالان هستند، چون در این مسابقات خیلی توانمند نشان داده‌ اند.
به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ٢٠١٨ از هشتم تا پانزدهم تیر ماه جاری در سالن های ورزشی شهید اقدمی و پورشریفی این شهر برگزار می شود.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.