به گزارش ایرنا ، جواد محمودی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این مسابقات افزود: سومین دوره مسابقات کشوری سوارکاری رده استقامت از 21 تا 23 تیرماه به مدت سه روز و مسابقات انتخابی تیم ملی کمان سنتی کشور در چهار رده سنی سوم و چهارم مرداد ماه سالجاری به مدت دو روز در مراغه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات کشوری همکاری، عزم و انسجام تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان را می طلبد گفت: استفاده از تمامی ظرفیت های شهرستان در حوزه های مختلف می تواند در معرفی مراغه به عنوان یکی از قطب های ورزشی کشور موثر باشد.
وی بازتاب و پوشش خبری رویداد های کشوری را ضروری دانست و افزود: پوشش خبری مناسب رویدادهای کشوری می تواند نقش موثری در جذب گردشگر ورزشی به شهرستان داشته باشد.
وی ادامه داد: همچنین ترغیب و تشویق مردم به ورزش می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این جلسه با اشاره به حضور بیش از هفت استان در مسابقات کشوری سوارکاری افزود: مراغه یکی از قطب های آذربایجان شرقی در رشته سوارکاری است.
مهدی نوایی افزود : سومین دوره مسابقات سوارکاری رده استقامت در مسافت های 90 و 120 کیلومتر کشوری ، 40 و 80 کیلومتر استانی با حضور 50 ورزشکار از استان های مختلف کشور برگزار می شود.
وی به مسابقات انتخابی تیم ملی کمان سنتی کشور نیز اشاره کرد و افزود: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان به مدت دو روز در مراغه برگزار می شود.
وی به حضور ورزشکاران مراغه ای در اردوی تیم ملی کمان سنتی اشاره کرد و گفت: حضور 3 کماندار مرد و 2 کماندار زن در ترکیب تیم ملی و کسب 14 قهرمانی کشور ، 2 قهرمانی بین المللی ، 2 قهرمانی استان و 5 قهرمانی در رده سنی نونهالان و نوجوانان از مهمترین افتخارات کمانداران مراغه ای در مسابقات مختلف است.
وی با تقدیر از همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و هیات های ورزشی شهرستان افزود: دوری از آسیب های اجتماعی ، ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه از اولویت های اصلی ورزش و جوانان شهرستان است.
6 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.