به گزارش ایرنا، علیار راستگو روز شنبه در آیین آغاز به کار این طرح با بیان اینکه جاده های دسترسی روستاییان واقع در این مسیر ساماندهی می شود، افزود: جاده های غرب تبریز به طول 3.3 کیلومتر و عرض 8 متر با ضخامت 5 سانتی متر آسفالت ریزی می شود.
وی با اشاره به اینکه مسوولیت پخت، پخش و زیرسازی آسفالت این طرح در اختیار شهرداری قرار گرفته است، اظهار داشت: قیر مصرفی این طرح از سوی راه و شهرسازی تامین می شود.
فرماندار تبریز یادآوری کرد: بیش از 15 هزار نفر از جمعیت 4 روستای واقع در مسیر اجرای این طرح از راه دسترسی مناسب برخوردار می شوند و بعد از اتمام آن، آسفالت 4 کیلومتر مسیر روستای قزل دیزج نیز در برنامه قرار گرفته و تدابیر لازم اندیشیده شده است.
راستگو با تاکید بر سرعت بخشی اتمام این طرح ادامه داد: در اجرای این طرح نیاز به تملک وجود ندارد و در حد امکان مسیر تعریض شده و در صورت لزوم از پلیس راهنمایی رانندگی و شورای روستاهای واقع در مسیر نیز درخواست همکاری خواهد شد.
شهردار تبریز نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات ناشی از تردد ساکنان روستاهای یاد شده و همت شهرداری برای خدمات رسانی و حمایت از شهروندان واقع در حریم این شهر گفت: این طرح در دستور کار شهرداری منطقه 6 قرار گرفته است.
ایرج شهین باهر افزود: با احداث مسیر ورودی شهرک مبل و خودرو از اتوبان غربی، ترافیک این مسیر کاهش یافته و تردد شهروندان تسهیل می شود.
وی یادآوری کرد: یکی از مشکلات این منطقه نبود دکل برق روستاهای خلجان و آناخاتون است که از 6 ماه گذشته مقرر شده این دکل نصب شود، ولی تاکنون این کار انجام نشده است.
کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز دارای 10 منطقه شهرداری است.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.