به گزارش ایرنا، سرمربی تیم والیبال نوجوانان کره جنوبی پس از پیروزی شاگردانش مقابل تیم ژاپن در جمع خبرنگاران افزود: ما خیلی تمرکزمان از ژاپنی ها بیشتر بود و توانستیم بازی را ببریم، اما اعضای تیم حریف اعتماد به نفس نداشتند.
کانگ در مورد قوانین جدید مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا اظهار داشت: قوانین برای همه یکی است، اما این نوع برگزاری با 18 تیم هم کار جالبی محسوب می شود و تلاش ما این است که سهمیه جهانی را بگیریم.
همچنین سرمربی تیم ژاپن هم پس از این دیدار به خبرنگاران افزود: بازیکنان کره جنوبی با همدیگر خوب در ارتباط بودند و در دفاع روی تور هم خوب کار کردند.
تاکیوچی در مورد اهداف تیم ژاپن در این مسابقات اظهار کرد: هنوز دور گروهی است و چیزی مشخص نیست، دور مقدماتی هم اهمیت خاص دارد، اما این دور ابتدایی است و به ادامه مسابقات امیدوار هستیم.
تیم والیبال کره جنوبی امروز در دومین روز از مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا موفق شد تیم ژاپن را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد.
به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ٢٠١٨ از هشتم تا پانزدهم تیر ماه جاری در سالن های ورزشی شهید اقدمی و پورشریفی این شهر برگزار می شود.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.