به گزارش ایرنا، جان توشاک روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای من افتخار است که در ایران و یک باشگاه تبریز به نام تراکتورسازی باشم و این یک تجربه جدیدی است و امیدوارم در این راه موفق باشم.
وی با اشاره به اینکه تنها چهار روز است که با تیم تراکتورسازی کار می کنم و باید تمامی بازیکنان را بشناسم، ادامه داد: معتقدم تیم به چند بازیکن باتجربه و قوی نیاز دارد.
سرمربی سابق تیم ملی ولز تاکید کرد: چند بازیکن قوی باید جذب شود تا بتوانیم تیمی قدرتمند روانه مسابقات کنیم.
وی با اشاره به اینکه 2 بار سرمربی تیم رئال مادرید بوده است، گفت: تاکنون چنین جوی نظیر تماشاگران تراکتورسازی ندیده بودم و در مسیر فرودگاه به سختی به هتل رسیدم و از استقبال هواداران تراکتورسازی تشکر می کنم.
توشاک ادامه داد: من همیشه با تجربه‌های جدیدی روبرو شدم و حضورم در تبریز تجربه‌ای تازه برای من نیست و من 30 سال پیش به شهر سباستین و سال‌ها پیش هم به شهر استانبول رفتم و هدایت تیم بشیکتاش را برعهده گرفتم و حضور در تراکتورسازی تجربه جدیدی برای من نیست و قبلا هم چنین چالش هایی داشتم و در کشورهایی کار کردم که هیچ شناختی از لیگ و بازیکنانش نداشتم.
وی گفت: توپ گرد است و هر تیمی 11 بازیکن دارد و 2 دروازه در زمین فوتبال وجود دارد و در ایران و یا هر جای دنیا تیمی برنده است که توپ را وارد دروازه حریف خود کند.
سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه قبلا هم در تیم هایی کار کرده که نقشی در انتخاب بازیکنانشان نداشته است، افزود: با این حال توانستیم بازیکنان خوبی مانند ژاوی آلنسو معرفی کنیم.
وی گفت: همیشه تلاش کردم که به بازیکنان جوان میدان داده و در ترکیه نیهات و در ولز نیز گرت بیل که 17 ساله بود به دنیای فوتبال معرفی کردم و همیشه بر این باورم که باید بازیکنان جوان را به کار گرفت.
توشاک خاطرنشان کرد: دستیارهای من هم کسانی خواهند بود که باشگاه برایم انتخاب خواهد کرد و هیچ وقت من دستیارم را انتخاب نکرده و کسی را با خود به تیم ها نبردم.
وی در عین حال گفت: به جهت اینکه زیاد با تکنولوژی روز آشنا نیستم، پسرم آلکسس برایم کمک می کند.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد قراردادش گفت: من هیچ علاقه ای ندارم که در مورد قراردادم صحبت شود و اگر در این مورد اطلاعاتی می خواهید باید از باشگاه تراکتورسازی بخواهید.
سرمربی سابق رئال مادرید افزود: من چوب سحرآمیز ندارم و نمی توانم معجزه کنم، اما عنوان می کنم چند بازیکن خوب به خصوص در خط حمله نیاز داریم و بازیکنان باید در جای خود عملکرد بهتری داشته باشند تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.
توشاک یادآوری کرد: من پیش از این هیچ شناختی از فوتبال ایران و تبریز نداشتم و برای اولین بار به ایران سفر می‌کنم و تنها یک بار در زمان بازیکنی به همراه تیم کاردیف در سفر استرالیا به اروپا وارد فرودگاه تهران شده و بلافاصله ایران را به مقصد استانبول ترک کردم.
سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه برای من سخت است که امروز در مورد بازیکنی صحبت کنم و حتما بعد از اینکه از اردو بازگشتیم می توانم در بازیکنان تیم توضیحات کاملی بدهم، گفت: تغییر پست بعضی بازیکنان مانند دانیال شاید از ایده های اول من باشد.
توشاک افزود: من روزهای سختی را داشتم و خیلی هم تلاش کردم، اما باید عنوان کنم که خوش‌شانس هم بودم زیرا برای فوتبال که علاقه داشتم پول دریافت کردم در حالی که زمانی بازیکن تیم لیورپول بودم دوست داشتم حتی برای حضور در این تیم پول بدهم و همین موضوع در دوره مربیگری من در تیم رئال مادرید هم صدق می کند و از حضورم در تبریز بسیار خوشحال هستم.
٩٨٥٣/3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.