به گزارش ایرنا، احمدعلی اسدپور روز چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان خداآفرین افزود: چهار میلیارد و 500 میلیون تومان از این اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و مبلغ 12میلیارد تومان نیز توازن منطقه ای می باشد.
وی با اشاره به محرومیت های خداآفرین، خواستار توجه ویژه مسئولان استانی در تخصیص اعتبارات این شهرستان شد.
فرماندار خداآفرین با تاکید بر لزوم تلاش، جدیت و پیگیری در اجرای برنامه ها از سوی مسوولان گفت: مدیران و روسای ادارات در اجرای طرح ها جدیت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و با پیگیری و برنامه ریزی جهت اجرا و جذب به موقع اعتبارات دراجرای پروژه ها دقت و نظارت کافی داشته باشند.
مدیر برنامه ریزی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اعلام اینکه در سطح استان 139 میلیارد تومان اعتبار تمللک دارایی های سرمایه ای توزیع شده است، گفت: درمجموع 3.14 درصد از اعتبارات استان در خداآفرین توزیع شده است.
فرجی افزود: اعتبارات تملک دارای های سرمایه ای شهرستان خداآفرین سال گذشته 9میلیارد تومان معادل 2.31 درصد مجموع اعتبارات استان بود که این رقم در سال 97 به 4میلیارد و 500 میلیون تومان کاهش یافت.
وی ادامه داد: اعتبارات توازن منطقه ای سال 96 شهرستان خداآفرین نیز 9میلیارد و500 میلیون تومان بود که امسال به 12میلیارد تومان معادل 3.68 درصد مجموع اعتبارات استان افزایش یافت.
فرجی با بیان اینکه به دلیل محدودیت بودجه درسال جاری در توزیع بهینه آن تلاش شده است، مهمترین رویکرد و مبنای توزیع اعتبارات در استان را پرداخت مطالبات پیمانکاران «استانداردسازی ایستگاهای هواشناسی»، پرداخت حقوق ومزایای نیروهای شرکتی راهداری و مطالعات بازنگری طرح هادی 700روستا دراستان اعلام کرد.
وی از تامین اعتبارات پروژه های نیمه تمام، پرداخت مطالبات پروژه های خاتمه یافته، تجمیع پروژه های محیط زیست و امور آب، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، مقابله با بیماری های دام و طیور و تهیه و اجرای طرح های هادی روستا یی به عنوان برخی دیگر از اولویت های توسع اعتبارات استانی نام برد.
شهرستان خداآفرین با 35 هزار نفر جمعیت در 210 کیلومتری شمال شرق تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.
518/7468
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.