به گزارش روز دوشنبه ایرنا، حاج رضا اکبری در طول هشت سال دفاع مقدس در رده های مختلف سپاه و لشکر 31 عاشورا خدمت کرد و از فعالان فرهنگی و عقیدتی بسیج بود.
فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی به مناسبت درگذشت حاج رضا عدالت اکبری، با اشاره به اینکه خبر عروج یکی دیگر از یادگاران درخشان عرصه جهاد و شهادت، مایه غم و اندوه فراوان شد، تصریح کرد: مردم انقلابی تبریز این مرد نستوه را به مجاهدت و خدمت در راه انقلاب می ‌شناسند و به حق که این گونه است و این پاسدار عزیز، عمر پرعزت خود را در راه همراهی با انقلاب و ولایت صرف کرد.
در این پیام آمده است: خاطراتی که جوانان و بسیجیان از این فرمانده دلاور به یاد دارند سراسر شجاعت بود که با اخلاص کامل، خود را وقف این مسیر نورانی کرد؛ در ایام فتنه سال‌های 78 و 88 این فرمانده بزرگ، شبانه روز در خط مقدم مبارزه با بدخواهان و فتنه انگیزان حضور داشت و به حق نقش بزرگی در خاموش کردن آن فتنه ها داشت.
در پیام فرمانده لشکر عاشورا اضافه شده است: زندگی شرافتمندانه لایق این عزیزانی است که حتی در این راه از تقدیم صادق، فرزند پاسدار خویش نیز دریغ نکرد و ابراهیم وار اسماعیل خویش را به قربانگاه سرزمین شامات فرستاد تا در راه دفاع از حرم اهل بیت و مستضعفان عالم، غریبانه و در اوج عزت به جمع شهدای جبهه جهانی مقاومت پیوست.
پیکر حاج رضا عدالت اکبری فردا سه شنبه با حضور مردم شهیدپرور تبریز تشییع می شود.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.