مجید خدابخش روز یکشنبه در گردهمایی فرمانداران استان، ارتباط با اقشار و گروه‌های مختلف مردم را اصلی‌ترین وظیفه فرمانداران و بخشداران بیان کرد و با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور، افزود: فرمانداران باید رفع مشکلات تولیدکنندگان را جزو برنامه‌های اولویت‌ دار و دائمی خود قرار دهند.
وی اظهار کرد: در هر نقطه‌ای از کشور که تعامل بین مسئولان با نهادها، تشکل‌ها و اقشار مختلف برقرار بوده موضوعات اجتماعی و صنفی بهتر مدیریت شده و لازم است همه در این مسیر گام بردارند.
خدابخش ادامه داد: فرمانداران باید در اجتماعات و مراسم‌های مختلف شهرستان در جمع مردم حضور پیدا کنند و با گروه‌های مرجع و تأثیرگذار جامعه به نحوی ارتباط داشته باشند که بتوانند دیدگاه‌های خود را منتقل کنند.
وی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و سوءاستفاده‌هایی که در این شرایط برای تخریب عملکرد دولت صورت می‌ گیرد، گفت: افزایش سرمایه اجتماعی تنها راه حل مشکلات است و نباید اجازه بدهیم که شکاف‌های اجتماعی توسعه یابد.
خدابخش با تاکید بر تعامل فرمانداران با همه نهادها و تشکل‌های موجود در شهرستان به ‌ویژه ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، احزاب و تشکل‌های صنفی، گفت: اگر در محدوده مدیریت خودمان بتوانیم مسائل و مشکلات را مدیریت کنیم می‌توانیم در سطح ملی هم انتظار این کار را داشته باشیم.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.