نماینده‌مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به تخصیص 55.5 میلیارد تومان از بودجه نمایندگان به رشد زیر ساخت‌های بوم گردی و طبیعت گردی استان آذربایجان شرقی گفت: بوم گردی و طبیعت گردی را در استان افزایش خواهیم داد.

شهاب الدین بیمقدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بوم گردی و طبیعت گردی استان آذربایجان شرقی افزود: طبیعت آذربایجان، بهشت ایران است که بایستی در حوزه طبیعت گردی و بوم‌گردی مسئولان همت بیشتری انجام دهند.

وی در خصوص جلسات و تلاش‌های مکرر نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان در جهت بوم‌گردی و طبیعت‌گردی افزود: مذاکراتی را با نمایندگان استان انجام دادم تا سهم بودجه نمایندگان استان در راستای طبیعت گردی و بوم گردی هزینه شود که 6 نماینده تبریز و برخی از نمایندگان استان بودجه خود را به این امر اختصاص دادند و در پی اجرای هدفمند آن جلسات متعددی را با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار کرده ایم و کارشناسان امر با بررسی های انجام گرفته مناطقی را جهت صرف بودجه بوم گردی و طبیعت گردی انتخاب کرده اند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ادامه داد: 55.5 میلیارد تومان بودجه به موضوع گردشگری با رویکرد تبریز 2018 اختصاص یافته که در نظر داریم زیر ساخت های گردشگری و بوم گردی و طبیعت گردی استان را تقویت کنیم و صنعت توریسم را بعنوان صنعتی درآمد زا در استان رونق ببخشیم.

بیمقدار در پایان  با انتقاد از برخوردهای سلیقه ای نیروی انتظامی در خصوص اجرای هنرها و موسیقی های محلی در اماکن عمومی نظیر هتل ها و رستوران ها اظهار داشت: با برخوردهای سلیقه ای مانع تفریحات سالم و شادی مردم نشویم؛ با مانع تراشی ها موجب فرار ارزها به منظور تفریح به کشورهای همسایه نشویم و با اجرای مصوبات دولت مردم را ترغیب به استفاده از  ظرفیت های داخلی کنیم. در این خصوص با مدیرکل امور مجلس نیروی انتظامی و استاندار آذربایجان شرقی مذاکراتی انجام گرفته و امیدوارم مشکلات موجود رفع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.