به گزارش ایرنا، ایرج شهین باهر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این برنامه با حضور مربیان مستعد و متخصص به شکل مستمر برگزار می شود.
وی اظهار داشت: تلاش می شود در تمام نقاط شهر مردم را به انجام فعالیت های ورزشی پیش از شروع کار عادت داد.
شهردار تبریز با بیان اینکه شورا و شهرداری تبریز دیدگاهی متفاوت از گذشته در حوزه ورزش دارد، یادآوری کرد: در این راستا 3 هزار فوتبالیست در قالب 250 تیم در 4 رده در مسابقات جام رمضان شرکت کردند.
شهین باهر با اشاره به اینکه این حرکت ها بیانگر مسیر تازه ای در حوزه ورزش تبریز و گرایش به ورزش محلات است، ادامه داد: سعی می شود جوانان با استعداد در بخش ورزش محلات را پرورش داد و به سمت ورزش قهرمانی هدایت کرد.
وی اظهار داشت: در کنار توجه به ورزش قهرمانی، شهرداری به ورزش همگانی و سلامت شهروندان نیز توجه خاصی دارد.
شهردار تبریز با اشاره به برنامه های برگزار شده دینی و فرهنگی مختلف در طول ماه مبارک رمضان در این شهر گفت: برپایی خیمه های معرفت در 9 بوستان و اجرای برنامه های نقاشی، کتابخوانی، داستان و مهارت های خانوادگی در حوزه های دینی از جمله این برنامه ها بود.
شهین باهر افزود: در طول ماه مبارک رمضان کمک به خانواده های نیازمند، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در برنامه افطارلیق پارک باغمیشه و همکاری با ستاد دیه برای آزادی 9 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از دیگر برنامه های شهرداری بود.
وی گفت: آخرین برنامه این ماه نیز 'وداع با ماه مبارک رمضان' است که در حسینه وادی رحمت برگزار شد.
کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز دارای 10 منطقه شهرداری است.
8023/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.