مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز از احتمال اضافه شدن یک بازیکن سرباز جدید به تراکتور خبر داد و گفت: به احتمال زیاد یک بازیکن سرباز دیگر که پیش از این کارهای جذب او انجام شده بود، به تراکتور اضافه شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمدرضا زنوزی از صدور مجوز حضور بازیکنان سرباز تراکتور در این تیم تا پایان خدمت سربازی خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به این‌که پیش از خریداری تراکتور سربازان در تیم حضور داشتند، طی جلسه‌ای مقرر شد تعدادی از سربازان فعلی تیم تا پایان خدمت سربازی در تراکتور حضور داشته باشند که جا دارد از سردار خرم، سردار باران چشمه، سردار الیاسی، سردار عاشوری و سرلشگر باقری به دلیل حمایت از بازیکنان سرباز و تیم تراکتورسازی قدردانی کنم.
وی در خصوص خبر منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر «مذاکره سرمربی تراکتور با تیمی از مصر، بیان کرد: به محض دیدن این خبر درخواست کردم با آقای توشاک و مدیر برنامه‌هایش صحبت کنند که گویا این مذاکره از سوی تیم عربی انجام شده اما خوشبختانه خود آقای توشاک با این افراد برخورد کرده و اعلام کرده به قراردادش با تراکتور پایبند است. این مربی تا یک هفته الی 10 روز آینده به تبریز می‌آید و جا دارد به اطلاع هواداران برسانم که آقای توشاک از خود گذشتگی کرده و برای حضور در تراکتور بسیاری از پیشنهادات بالای سایر تیم‌ها را رد کرده است.
زنوزی با تأکید بر این‌که تاکنون مربی بزرگی در سطح توشاک در ایران مربیگری نکرده است، گفت: متأسفانه تیم‌های عربی از حضور یک مربی سرشناس در ایران ناراحت هستند؛ از این رو می‌خواهند ذهنیت او را تغییر دهند و حتی این آمادگی را دارند که چندین برابر قرارداد  توشاک با تراکتور را به او پرداخت کنند.
وی در خصوص وضعیت واگذاری تیم فوتبال گسترش فولاد، بیان کرد: تیم‌هایی از سایر استان‌ها برای خریداری امتیاز لیگ برتری گسترش فولاد اعلام آمادگی کردند، با این حال اولویت ما حفظ امتیاز این تیم در تبریز است. پیشنهاد کردیم مالک کارخانه ماشین‌سازی امتیاز لیگ برتری گسترش فولاد را خریداری کند که گویا اعلام کرده آمادگی تیم داری در لیگ برتر را ندارد. 
وی در خصوص واگذاری تیم فوتبال ماشین سازی به کارخانه ماشین سازی ادامه داد: روز گذشته جلسه‌ای برای واگذاری امتیازاین تیم به مالک کارخانه برگزار شده است.
زنوزی با بیان این‌که حضور گسترش فولاد در لیگ برتر از نظر قانونی مشکل ندارد، بیان کرد: شرکت‌های جداگانه سهام‌دار تراکتور و گسترش فولاد هستند ولی به خاطر این‌که تراکتور با قدرت کار را پیش ببرد به دنبال واگذاری گسترش فولاد هستم.
وی از انعقاد قرارداد سه ساله با «علی عبداله‌زاده» خبر داد و افزود: تمامی قراردادهای تراکتور با مربیان و بازیکنان طولانی مدت بوده تا در سال‌های آتی با مشکل مواجه نشویم.
گفتنی است، محمدرضا زنوزی هم اکنون مالک سه باشگاه تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین سازی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.