نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از ایجاد یک دکل مخابراتی بزرگ برای تقویت شبکه های تلوزیونی در بالای کوه مهردار هشترود خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، سید حمزه امینی در جلسه کمیته برنامه ریزی هشترود گفت: این دکل که توسط صدا و سیما در منطقه هشترود جا گذاری می شود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بر دارد.
وی خاطرنشان کرد : وضعیت جاده های روستایی شهرستان بسیار نامناسب است و باید با توجه یژه فرمانداری، این جاده ها آسفالت ریزی  شود.
وی افزود : عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه گاز رسانی در هشترود قابل تقدیر است، چرا که بیش از ۹۵ درصد روستاهای منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
 فرماندار هشترود نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: در طول ۵ سال گذشته اعتبارات دولت برای انجام خدمات در روستاها ۷۰۰درصد افزایش یافته است.
امین امینیان با بیان اینکه ما به دنبال انجام دادن پروژه هایی درروستاها هستیم که اقتصادمحور باشد، گفت: بهبود مسائل مهمی مانند آب شرب روستاها،  اجرای طرح هادی،  ایجاد راه مناسب و سامان دادن به وضعیت معیشتی روستا نشینان از اولویت های کاری ما است.
وی ادامه داد: توزیع اعتبارات برای روستاها باید عادلانه باشد و روستاهای کم برخوردار و پر برخوردار از سهم متفاوتی بهره مند شوند.
جانشین سپاه ناحیه هشترود نیزدر این جلسه اظهار کرد: رسیدگی به روستاها باید اولویت بندی شود و به وضعیت معیشتی مردم بیشتر توجه شود زیرا وضعیت معیشتی اکثر روستا نشینان  خوب نیست.
سرهنگ امیرشاه محمد پور اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی دارد درکنار سایر نهادها وسازمان ها برای آبادانی بیشتر روستاها کارهای اساسی انجام دهد و در این راه نیروی انسانی متخصص و وسایل مورد نیاز آبادانی را فراهم آورد.
عادل مرادی، رئیس اداره آب روستایی هشترود،  هم در این جلسه از وضعیت غیر بهداشتی آب شرب روستای ایاز ابراز نگرانی کرد و خواستار رسیدگی فوری به شبکه آبرسانی این روستا شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.