به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داوود بهبودی در نخستین جلسه مجمع مشورتی توسعه شهرستان تبریز افزود: توسعه کاری تدریجی بوده و در این راه تنها کاری که باید انجام داد قرار دادن قطار جامعه روی ریل توسعه است.
وی اظهار داشت: به طور قطع نخبگان و افراد ذی‌نفوذ زیادی در این شهر زندگی می‌کنند که دغدغه رفاه و رضایتمندی مردم و به طور خلاصه توسعه شهر را دارند بنابر این از توانمندی این افراد باید در این زمینه بهره برد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان ‌شرقی یادآوری کرد: پیش‌ شرط توسعه مشارکت و پیش‌ شرط مشارکت نیز گفت ‌و گو است و باید آن ‌قدر گفت ‌و گو کرد تا دیدگاه‌هایمان به هم نزدیک شود.
بهبودی ادامه داد: مجمع مشورتی توسعه تبریز متعلق به این شهرستان بوده نه استان یا کشور بنابر این این مجمع می تواند برای توسعه این شهر سرمایه‌گذاری کند.
وی با بیان اینکه باید حرکت ما مشارکت‌ محور و خودجوش باشد، گفت: اگر مطالبه توسعه شکل گیرد و استمرار یابد مسولان مجبور به پاسخگویی و همراهی خواهند شد.
فرماندار تبریز نیز در این جلسه گفت: برای توسعه شهر باید دولت، بخش خصوصی و بخش تعاون جامعه و اساسی‌ترین پایه توسعه یعنی مردم را پای کار آورد.
علیار راستگو با بیان اینکه ضریب امنیتی تبریز از لحاظ آسیب‌های اجتماعی و سایر معضلات بسیار مطلوب بوده و باید به مسایل نگاه فرهنگی داشت، افزود: هدف ما حل مسایل بوده و این مجمع می تواند با انتقال مشکلات مختلف و هشدارهای موجود ما را در حل آن ها کمک کند.
در این جلسه تعدادی از نخبگان و فرهیختگان علمی، ادبی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهرستان تبریز دیدگاه‌های خود در ارتباط با امر توسعه و چگونگی دستیابی به آن را ارایه کردند.
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.