به گزارش ایرنا، علی ساجدی فر روز شنبه در جلسه آموزش و پرورش میانه افزود: با احداث 2 مدرسه، 2 کانکس در این شهرستان حذف شد و کانکس های موجود در مناطق آموزش و پرورش به 20 عدد کاهش یافت.
وی یادآوری کرد: در راستای تقویت ورزش های پایه برای تجهیز خانه ژیمناستیک این شهرستان 500 میلیون ریال هزینه شده است.
سرپرست فرمانداری ویژه میانه نیز در این جلسه گفت: استخر سرپوشیده دانش آموزی شهرستان در زمینی به وسعت 2 هزار متر مربع با 30 میلیارد ریال اعتبار مهر سال جاری به بهره برداری می رسد.
محمدرضا مشایخی با اظهار رضایت از روند پیشرفت این طرح افزود: اجرای برنامه های رفاهی و نشاط اجتماعی از مهمترین اولویت های دولت برای جوامع هدف می باشد که یکی از مهمترین آن ها دانش آموزان هستند.
وی راه اندازی و تجهیز سالن های ورزشی را موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین قشر دانش آموز اعلام و یادآوری کرد: باید برای جذب اعتبار بیشتر در زمینه ایجاد امکانات و تجهیزات ورزشی تلاش کرد و از مشارکت خیرین و تلاش مجمع امور خیرین در زمینه سازی برای جذب اعتبار بهره لازم را برد.
سرپرست فرمانداری میانه با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن پراکنش امکانات آموزشی و سرعت بخشی در تخریب و بازسازی مدارس قدیمی، اتمام طرح های در دست احداث برای کاهش مدارس 2 نوبته را خواستار شد.
مشایخی، ایمن سازی مدارس این شهرستان را از اولویت های آموزش و پرورش اعلام کرد و ادامه داد: هرچند در این زمینه به نسبت شاخص جمعیت به ایده آل نرسیده ایم، اما از وضعیت خوبی برخوردار هستیم.
وی رسیدن به وضعیت ایده آل را نیازمند تلاش بیشتر در این خصوص و حذف ابنیه های موقت و کانکس ها در کمترین زمان اعلام کرد و افزایش مطلوب سرانه فضای آموزشی را خواستار شد.
در این جلسه از اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز میانه قدردانی شد.
شهرستان میانه با حدود 180هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شرق تبریز واقع است.
7231/8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.