پیرمرد ۸۰ ساله اهل روستای اولی بخش منجوان شهرستان خداآفرین که در جنگل گم شده بوده به‌ طور معجزه‌آسایی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر خداآفرین نجات یافت .   
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رئیس هلال احمر خداآفرین با اعلام این خبر، اظهار کرد: عوامل گروهان مرزی کلاله (پاسگاه مرزی مرزآباد) طی تماس تلفنی مبنی بر این‌که اهالی روستای اولی به پاسگاه مذکور مراجعه کرده و اعلام کردند که یک پیر مرد ۸۰ ساله از سه روز پیش به یکی از روستاهای اطراف رفته و تاکنون به منزل برنگشته است .

عبادت عبدلی افزود: بعد از هماهنگی با معاونت امداد و نجات استان یک تیم عملیاتی پنج نفره توسط یک دستگاه آمبولانس کمک‌دار به محل حادثه اعزام و بعد از مدتی جستجو موفق شدند این هموطن را پیدا کرده و بعد از ارائه کمک‌های اولیه با همکاری اورژانس خداآفرین به مرکز درمانی تحویل دهند .

وی بیان کرد: خوشبختانه این پیرمرد به‌طور معجزه آسایی بعد از دو شبانه روز ماندن در وسط جنگل بدون آب و غذا و با وجود جراحات ناشی از سقوط از ارتفاع صخره حدود سه متری مقاومت ستودنی داشته و هنوز امید خود را از دست نداده بود که با رسیدن نجاتگران هلال احمر از حادثه جان سالم به‌در برد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.