به گزارش ایرنا، رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا از ساعت 11 صبح امروز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه در مرحله یک هشتم انجام گرفت و نتایج زیر به دست آمد؛
علی قره گوزلو 4 بر صفر بر حریف هندی خود غلبه کرد؛ امیر سرخوش 4 بر 2 مقابل حریفی از افغانستان پیروز شد و احسان حیدری نژاد 4 بر 2 مقابل علیرضا خداپرست، هم تیمی خود، به پیروزی دست یافت.
در دیگر دیدار امروز، سیاوش مزینی با نتیجه 4 بر یک در مقابل حریفی از پاکستان شکست خورد و از دور این رقابت ها کنار رفت.
به این ترتیب سه ملی پوش تیم اسنوکر ایران به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند و در این مرحله از مسابقات نیز که از ساعت 17 در سالن ورزشی صدرا تبریز آغاز شد، نتایج زیر به دست آمد؛
علی قره گوزلو از کشورمان در مصاف با 'بابر مسیح' از پاکستان 5 بر 4 پیروز میدان شد؛ احسان حیدری نژاد در مقابل 'تاناوات' از تایلند 5 بر صفر به پیروزی دست یافت و امیر سرخوش موفق شد 'چی وای آیو' از هنگ کنگ را با نتیجه 5 بر 4 از پیش رو بردارد.
دیدار چهارم مرحله یک چهارم مسابقات قهرمانی اسنوکر آسیا نیز بین احمد سیف از قطر و محمد بلال از پاکستان برگزار شد که با برتری 5 بر 3 به سود بازیکن پاکستانی تمام شد.
گفتنی است فردا جمعه بازی نیمه نهایی این مسابقات بین احسان حیدری نژاد و علی قره گوزلو از کشورمان و محمد بلال از پاکستان با امیر سرخوش برگزار خواهد شد.
سی و چهارمین دوره رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا همزمان با انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018 از شانزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه با حضور 11 کشور ایران، قطر، تایلند، پاکستان، هنگ کنگ، فلسطین، سوریه، عراق، میانمار، هند و افغانستان در سالن ورزشی صدرا در حال برگزاری است.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.