به گزارش ایرنا، جواد محمودی روز یکشنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان فرهنگی مراغه با بیان اینکه بازنشستگان و پیشکسوتان فرهنگی آموزش و پرورش، طلایه داران حوزه تعلیم و تربیت در جامعه هستند، افزود: صداقت، دلسوزی و احساس مسئولیت از ویژگی های مهم یک معلم موفق در جامعه است.
وی با بیان اینکه دشمنان با بهره گیری از ابزارهای ضد فرهنگی، جوانان و نوجوانان کشورمان را تهدید می کنند اظهار کرد: جامعه فرهنگی با توجه به رسالت خطیر خود، نقش تعیین کننده و حساسی در آگاه سازی و کاهش آسیب های اجتماعی در بین نسل آینده دارند.
مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم گفت: تکریم و تجلیل از معلمان، موجب مباهات جامعه فرهنگی بوده و این امر از رویکردهای اساسی آموزش و پرورش است.
جلیل اسلامی با اشاره به اهمیت و جایگاه قشر فرهنگی افزود: خدمت خالصانه معلمان به واژه معلمی زیبایی بخشیده و آن را تجلی گاه آینده روشن جامعه کرده است.
وی اضافه کرد: ارج نهادن به تلاش های معلمان برای پرورش نسل آگاه و عالم برای جامعه، تجلیل از ارکان فرهنگی و اجتماعی سازنده یک کشور است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از معلمان و فرهنگیان پیشکسوت این شهرستان تجلیل شد.
بیش از 46 هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در 550 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند و بیش از سه هزار معلم بازنشسته در این شهرستان وجود دارد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.