به گزارش خبرآنلاین از تبریز، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در جشن مردمی تبریز ۲۰۱۸ مرکز همایش های بین المللی تبریز با بیان اینکه من عاشق شهر تبریز هستم و هر کاری که از دستم برآید برای آبادی و آبادانی شهرم انجام خواهم داد، گفت: انتظارات مردم تبریز بسیار بالاست و پیگیر هستند و این موضوع باعث می شود تا کار همکاران بنده در مجموعه شهرداری تبریز بسیار سخت شود.
وی ادامه داد: از همکاران عزیزم در مجموعه شهرداری و بخصوص پاکبانان زحمتکش تشکر می کنم که باعث شده اند امروز تبریز یکی از پاک ترین شهرهای کشور باشد.
شهین باهر خاطرنشان کرد: هر روزی مردم شاد باشند برای ما عید است و اگر بتوانیم آرامش و‌ آسایش مردم را فراهم کنیم ما هم شاد هستیم.
شهردار تبریز در ادامه افزود: سالنی در شان کهن شهر تبریز نیاز بود که با کمک دوستان و ‌همکاران شهرداری، سالن همایش های بین المللی تبریز امروز تقدیم همشهریان عزیز می شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: پروژه بزرگ مقبره الشعرا، میدان آذربایجان و چندین پروژه بزرگ دیگر از جمله پروژه های شهرداری تبریز است که به مناسبت تبریز ۲۰۱۸ در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد.
در ادامه این مراسم همچنین، شکور اکبرنژاد رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان این که جوانان باید با زبان های زنده دنیا آشنایی داشته باشند گفت: وقتی گردشگر خارجی وارد شهر یا کشور می شود جوانان باید بتوانند با آنها ارتباط برقرار کرده و با احترام آنها را راهنمایی کنند پس باید با زبانهای زنده دنیا آشنایی داشته باشند .
وی عامل اصلی ترویج تبریز ۲۰۱۸ را حمایت و تلاشهای مردمی خواند و گفت: مردم باید در کنار مسئولان باشند تا بتوانند با کمک یکدیگر برای توسعه شهر و این رویداد مهم همدیگر را یاری کنند.
بهرام نسیانی شهردار منطقه ۹ کلانشهر تبریز، نیز با بیان اینکه امروز مجموعه سالن همایشهای بین المللی دومین مراسم را برگزار می کند، گفت: مرکز همایش های بین المللی در ۲ روز اخیر میزبان رویداد تبریز ۲۰۱۸ با حضور ریاست جمهوری، وزرا و اعضای شورای شهر بوده است .
وی افزود : انشالله بتوانیم جاذبه گردشگری کشورهای اسلامی باشیم و این حضور و رفت وآمدها مایه ی سربلندی باشد.
نسیانی خاطرنشان کرد : ۳ماه تمام شب و روز مجموعه شهرداری و استانداری به صورت ۳ شیفته تلاش کردند تا رویداد تاریخی در این مجموعه برگزار شود.
گفتنی است جشن مردمی تبریز ۲۰۱۸ در سالن همایش های بین المللی با برنامه های متنوع از جمله موسیقی، نمایش، شعبده بازی و... مورد استقبال پرشور و گرم مردم قرار گرفت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 909867
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.