استاندار آذربایجان شرقی از رسیدگی سریع به مشکلات تولیدکنندگان چرم و کفش تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید خدابخش به دستاوردهای سفر دو روزه رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت:  یکی از مهمترین و اصلی‌ترین برکات سفر ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید به این استان، حضور با شکوه و حماسی مردم غیرتمند استان آذربایجان شرقی و به ویژه مردم ولایت مدار تبریز  در مقطع تاریخی که نیاز بود تا با این حضور گسترده، حمایت از ارزش های انقلاب، حمایت از کلیات نظام جمهوری اسلامی ایران و  حمایت از  ریاست‌جمهوری  را شاهد باشیم بوده است. مردم آذربایجان شرقی حماسه جدید آفریدند و یک پیام معنی دار به دنیا مخابره کردند.

خدابخش به افتتاح طرح ها و پروژه‌ها از سوی رئیس‌جمهوری در این سفر اشاره کرد و گفت:  ۳ هزار میلیارد تومان، طرح و پروژه افتتاح و ۶ هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود که نوعا با سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی بوده است. همچنین ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های زیرساختی و اساسی استان در بخش راه، آب و بیمارستان مصوب شد. 

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به افتتاح رسمی  رویداد فراملی «تبریز ۲۰۱۸» اشاره کرد و گفت: این رویداد امروز با حضور رئیس جمهوری و با مهمان های داخلی و خارجی برگزار شد و تبریز به  عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی تصویب شد.

خدابخش  افزود: در پایان هم در جهت حمایت از صنایع کشور با توجه به اینکه یکی از صنایع اصلی و مهم استان آذربایجان شرقی صنعت چرم و کفش است و ۸۵ درصد چرم سازان کشور در تبریز مستقر هستند بازدید سرزده ای توسط رئیس جمهوری از چندین مغازه تولیدکننده و فروشندگان کفش صورت  گرفت و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.

استاندار آذربایجان شرقی متذکر شد: رئیس جمهوری به من دستور دادند در اسرع وقت جسله تشکیل دهم و گزارش تهیه کنم تامشکلات آنها را حل کنیم. وی مشکلات ارزی را از جمله دغدغه های فعالین و تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: هیات دولت اقدامات مثبتی و کارسازی را در جهت رفع مشکل این عزیزان اتخاذ می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.