مربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: برای دفاع از حیثیت والیبال نشسته ایران امروز بازی سختی در فینال لیگ جهانی برابر روسیه خواهیم داشت.

علیرضا معمری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ایران برای شرکت در فینال لیگ جهانی که عصر امروز برابر روسیه برگزار خواهد شد، افزود: تیم روسیه قهرمان اروپاست و با سرمایه‌گذاری خوبی که انجام داده به دنبال قهرمانی نخستین لیگ جهانی والیبال نشسته است. البته ما نیز سعی کردیم در هر بازی با ارنج خاصی ظاهر شویم و 18 بازیکن خود را در لیگ جهانی محک بزنیم تا بهترین‌ها را برای مسابقات جهانی هلند و سپس بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گزینش کنیم. البته طی بازی که با روسیه داشتیم به نقاط ضعف و قوت این تیم پی بردیم و شناخت خوبی از این تیم داریم. تمام تلاشمان بر این است تا بهترین بازی خود را برابر روسیه به نمایش بگذاریم تا جام قهرمانی لیگ جهانی را به خود اختصاص دهیم.

وی گفت: روسیه چون در هر بازی با ارنج خاصی در لیگ جهانی ظاهر شده است، بازی سختی را در فینال با این تیم خواهیم داشت و باید با آمادگی خوبی برابر این تیم به میدان برویم تا از قهرمانی خود دفاع کنیم.

معمری ادامه داد: تا چند سال پیش بوسنی همیشه یک پای فینال بوده و هیچ تیمی قادر به شکست این تیم نبوده است اما با پیروزی که تیم روسیه برابر بوسنی داشت ثابت کرد که سرمایه‌گذاری خوبی روی تیم خود انجام داده و به دنبال قهرمانی است. ما نیز که قهرمان جهان و پارالمپیک هستیم، حساب ویژه‌ای روی تیم روسیه باز کردیم و برای کسب عنوان قهرمانی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

مربی تیم ملی والیبال نشسته تصریح کرد: قوانین والیبال نشسته در حال حاضر نسبت به گذشته دچار تغییرات زیادی شده و تقریبا شبیه والیبال ایستاده است. به طوری که هر تیمی که بتواند خوب دفاع کند و از بازیکنان سرعتی برخوردار باشد، برنده میدان است. روسیه با داشتن چند بازیکن سرعتی و با سرویس‌های خوبی که می‌زند خود را در لیگ جهانی مطرح کرده و عملکرد قابل توجهی داشت.

معمری اظهار کرد: پیش از این تنها دو تیم ایران و بوسنی پرچم‌دار والیبال نشسته در جهان و پارالمپیک بودند اما الان روس‌ها با سبک خاصی که در هر بازی به نمایش گذاشتند، نشان دادند که تنها برای قهرمانی در لیگ جهانی شرکت کردند.

وی در پایان درباره ارنج تیم گفت: در بازی امروز هر بازیکنی که از نظر دفاع خوب و سرویس‌زن قابل توجهی باشد و از نظر روانی آمادگی بالایی داشته باشد، در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت تا ضمن ارائه بازی جوانمردانه بتوانیم قهرمانی خود را نیز جشن بگیریم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.