مجید خدابخش روز سه شنبه در ورزشگاه تختی تبریز در مراسم دیدار رییس جمهوری با مردم آذربایجان شرقی اظهار کرد: مردم این استان در اردیبهشت ماه سال گذشته با 65 درصد آرا اعتماد و امید خود را به دولت تدبیر و امید نشان دادند.
وی با بیان اینکه مردم با این حضور باشکوه و عالی خود به مردم منطقه و داخل کشور پیام دادند، افزود: انتظار داریم در کنار طرح های مطرح شده با اجرای طرح توسعه پالایشگاه و پتروشیمی تبریز و سایر طرح های اقتصادی و فعالیت در حوزه دانش بنیان جایگاه تبریز و آذربایجان شرقی را از وضعیت فعلی به جایگاه دوم کشور برسانیم.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تیم محبوب تراکتورسازی تبریز که سال ها در اوج بود، در سال گذشته این اوج را نداشته و امیدوارم با دستورات حضرت عالی این تیم مجددا تقویت شود تا به عنوان سمبل ورزش آذربایجان و کشور در میادین بین المللی افتخار بیافریند.
حجت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهوری کشورمان صبح امروز سه شنبه در راستای دومین دور سفرهای استانی و برای شرکت در آیین رسمی افتتاح رویداد بین المللی 'تبریز 2018' وارد این شهر شد.
دکتر روحانی در سفر دو روزه خود به آذربایجان شرقی ضمن سخنرانی در جمع مردم استان در ورزشگاه تختی تبریز، در آیین افتتاح رسمی رویداد بین المللی 'تبریز 2018' شرکت و برای حاضران سخنرانی می کند.
6120/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.