به گزارش سه شنبه ایرنا، در پیام مشترک حجت الاسلام محمد علی آل هاشم و مجید خدابخش آمده است: نخستین روزهای اردیبهشت که با اعیاد شعبان المعظم تقارن دارد دلهایمان را با مناجات شعبانیه تطهیر می کنیم تا لحظه هایمان معطر به انتظار مولا و صاحب عصر و آقای خوبی ها امام مهدی (عج) شود که کوچه پس کوچه های شهر آمدنش را نجوا می کنند.
و آذین می زنیم خطه قهرمان آذربایجان و شهر شهدای محراب و شهیدان عاشورایی و خاستگاه آزادی خواهان جهان را برای آمدن مهدی فاطمه؛ و این روز هایی که نهضت سُلالۀ پیامبر، حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی که40 ساله شده است ؛ و نخل تنومند نظام اسلامی با درایت و رهبری حکیمانه آیت الله امام خامنه ای عزیز به بار نشسته و عمران و آبادانی گوشه گوشه این مرزو بوم را به ارمغان آورده است.
مردم فهیم ، ولایی و قدرشناس استان
شما در طول تاریخ پرافتخار خود همواره سرمنشأ خیر و برکت و حماسه بوده‌اید و ایران و ایرانی بر تعصب و غیرت مردمان این خطه اذعان دارند.
سر سربلند ایران ، تبریز قهرمان و میهمان نواز که به تعبیر شهریار ملک سخن سرمه‌ی چشم از غبار کفش مهمان می‌کند فردا به استقبال میهمان عالیقدر خویش خواهد رفت ؛ که این، فرصت دوباره ای است تا همگی در کنار هم و با همدلی و همگامی، جلوه های حضور را بار دیگر متجلی سازیم و با استقبال شایسته و ماندگار از رییس جمهوری کشورمان نشان دهیم که ضمن قدردانی و میهمان نوازی، عزم و اشتیاق وصف ناشدنی برای پیشرفت و اعتلای این دیار داریم و در این راه همراه و مشوق خدمتگزاران ایران همیشه سرافراز هستیم.
اینجانبان فرصت را غنیمت می شماریم و ضمن قدردانی و ادای احترام و خضوع به پیشگاه شما مردم غیرتمند خداوند را برای همه نقش آفرینی های تاریخی تان سپاس می گوییم.
حال از آحاد شهروندان و هم استانی های خود در تبریز و سایر شهرستانها دعوت می کنیم با حضور پرشور در مراسم استقبال از مقام محترم ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی، بار دیگر نشان دهند که آذربایجان سر ایران است.
رییس جمهوری کشورمان امروز در راستای دور دوم سفرهای استانی و برای شرکت در آیین افتتاح رسمی رویداد بین المللی تبریز 2018 به آذربایجان شرقی سفر می کند.
در این سفر 6 هزار میلیارد تومان طرح عمرانی و خدماتی افتتاح و کلنگ زنی می شود.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.