به گزارش ایرنا، رسول خطیبی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رفتن آجورلو از باشگاه به نظر من و به عقیده اغلب هواداران این تیم یک اتفاق خوب و گام مثبت بود، اما در شرایط حاضر باید یک مدیری قوی و کاربلد بومی به کار گمارده شود تا به نگرانی های تراکتوری ها پایان دهد.
وی ادامه داد: در آذربایجان و تبریز، مدیران موفق و کارکشته ای وجود دارند که باید باشگاه تراکتورسازی از این گزینه ها برای مدیریت و مالکیت بهره مند شود، چون طی سال های اخیر مدیران غیربومی و پروازی ریشه به تیشه این تیم مدعی زدند و رفتند.
خطیبی اظهار کرد: با توجه به اتفاقات اخیری که در باشگاه تراکتورسازی رخ داده است، بهترین گزینه برای مدیریت باشگاه تراکتورسازی مدیران بومی تبریزی است که تعدادی از آنها حتی برای قبول مدیریت این باشگاه بزرگ اعلام آمادگی کرده اند.
وی با بیان اینکه هواداران بی شمار تراکتورسازی نگران تکرار روزهای بد گذشته هستند، تشریح کرد: حال که مدیریت باشگاه تغییر یافته و هواداران به دنبال خصوصی شدن باشگاه هستند، مسوولان استانی و ملی باید به این مطالبه پاسخ مثبت دهند.
خطیبی گفت: باید در این باشگاه بزرگ کسانی مدیریت کنند که عرق و تعصب خاصی به تبریز و تیم تراکتورسازی داشته باشند تا مسیر ترقی این تیم با حمایت هواداران پرشورش تداوم یابد و وضعیت کنونی در سریع ترین زمان ممکن اصلاح شود.
به گزارش ایرنا، مصطفی آجورلو روز گذشته به دلیل کسب نتایج ضعیف تراکتورسازی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا از سوی هیات مدیره باشگاه کنار گذاشته شد.
البته این خبر هنوز از سوی مسوولان باشگاه تراکتورسازی به طور رسمی تایید یا تکذیب نشده است.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.