به گزارش خبرنگار ایرنا، ایوب بهتاج روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: 6 تیم برتر والیبال نشسته جهان از ایران، روسیه، آلمان، اکراین، بوسنی و هرزگوین و آمریکا از سی ام فروردین تا چهارم اردیبهشت جاری در سالن ورزشی صدرای تبریز رقابت می کنند.
بهتاج خاطرنشان کرد: تیم های خارجی روز بیست و هشتم فروردین باهم توسط یک پرواز به تبریز وارد می شوند و روز بعد جلسه فنی برگزار شده و در نهایت روز سی ام فروردین مسابقات آغاز می شود.
وی با بیان اینکه این مسابقات برنامه افتتاحیه نخواهد داشت، اظهار کرد: در تلاش هستیم برای اختتامیه این مسابقات یک برنامه کامل و باشکوه با حضور وزیر ورزش و جوانان و همچنین مسئولان استانی و کشوری برگزار کنیم.
وی با توضیح اینکه در سایه هماهنگی های انجام شده با اداره کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، مسابقات تیم ها به طور زنده از تلویزیون پخش می شود، ادامه داد: برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات سالن ورزشی صدرا را با هدف استانداردسازی با کف پوش مناسب، نور کافی و سیستم صوتی قابل قبول تجهیز کردیم.
بهتاج جایزه مسابقات والیبال نشسته 6 تیم برتر جهان در تبریز را 30 هزار هزار دلار اعلام کرد که به گفته وی 22 هزار دلار آن به تیم های اول تا سوم و هشت هزار دلار بقیه به نفرات برتر تعلق خواهد گرفت.
وی در ادامه به درخواست همکاری از اداره آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و اداره کل بهزیستی استان برای مشارکت در برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا کودکان معلول برای تماشای این مسابقات حضور داشته باشند تا به توان خود پی برده و گمان نکنند که معلولیت جسمی محدودیتی برای آنها ایجاد می کند.
9835/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.