به گزارش خبرآنلاین از تبریز، حبیب الله طاهرخانی در نشست مشترک با معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان اسکو، با اشاره به اتمام بخش اعظم پروژه آزادراه تبریز- سهند اظهار داشت: برای بقیه عملیات هم مصوبه ای از طرف هیات وزیران برای عقد قرارداد مشارکت با سرمایه گذار اخذ شده است.

وی به تامین اعتبار لازم برای ادامه تکمیل اتوبان تبریز-سهند اشاره و اظهار کرد: در این مصوبه قرارداد سرمایه گذاری مبادله شده است، به طوری که ۶۰ درصد هزینه توسط سرمایه گذار تامین شده و ۴۰ درصد بقیه نیز متعلق به دولت و شرکت عمران شهرهای جدید است که امیدواریم با تجمیع این اعتبارات بتوانیم تا پایان امسال بخشی از این طرح را به زیر بار ترافیک ببریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران اضافه کرد: لازم است با احداث خدمات روبنایی از قبیل مدارس، فضای سبز و پارک ها، کلانتری و سایر امکانات رفاهی شرایط مطلوبی را برای ساکنان سهند فراهم کنیم.

گفتنی است، عملیات اجرایی آزادراه تبریز - سهند در سال ۱۳۸۴ کلید خورد و با وجود اینکه ۹کیلومتر از مجموع ۲۲ کیلومتر آن اماده است، اتمام کل طرح به حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

طولانی شدن این طرح در بیش از یک دهه گذشته به یکی از دغدغه هایی اصلی مردم و مسئولان آذربایجان شرقی در حوزه حمل و نقل تبدیل شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 896937
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.