به گزارش ایرنا، ارطغرول ساغلام سه شنبه شب پس از بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه خیلی سخت است این موضوع را بیان کنم که در این برهه زمانی ما باید برای بقای تیم تراکتورسازی در لیگ برتر بجنگیم و امیدوارم در فصل بعد با یک تیم قوی بتوانیم مقابل تیم‌های بزرگ بازی کنیم.
ساغلام با اشاره به موقعیت تیم های پایینی جدول لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط خاص این موقعیت، تیم‌ها بازی های سخت و د‌رگیرانه ای را با هم انجام می دهند؛ حتی تیم سپاهان هم امروز برای کسب حداقل یک امتیاز به تبریز آمده بود تا خودش را از پایین جدول جدا کند.
سرمربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: در عرض هشت روز سه بازی را انجام دادیم که متاسفانه این وضعیت و انجام بازی فشرده، بازیکنان را از لحاظ بدنی و فکری خسته ‌کرده و برگرداندن بازیکنان به حالت قبلی خیلی سخت خواهد بود.
وی با توضیح این موضوع که تیم تراکتورسازی به دلیل محدودیت تعداد بازیکن با شرایط سختی دست و پنجه نرم می کند، اظهار کرد: در بازی امروز به دلیل نیاز مبرم به بازیکنان باتجربه به رغم میل باطنی مجبور به ‌میدان دادن احسان پهلوان که سلامتی خودش را به طور کامل بدست نیاورده بود، شدم.
سا‌غلام با بیان اینکه به دلیل خستگی بازیکنان فردا ریکاوری خواهیم کرد و بعد از آن به بازیکنان استراحت خواهم داد تا برای بازی مقابل سپیدرود رشت آماده شوند، عنوان کرد: انتظارم از هواداران تراکتورسازی بیش از این بود و آنها باید در این شرایط خاص از تیم خودشان حمایت کنند زیرا اگر اکنون حمایت نکنند پس چه زمانی می خواهند کنار تیم باشند.

**سرمربی تیم سپاهان: ‌تیم تراکتورسازی را خوب آنالیز کرده بودیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز در نشست خبری پس از بازی گفت: ‌از دروازه بان تیمم خیلی راضی هستم که در چند موقعیت دروازه تیم را نجات داد و بخصوص در دقایق پایانی بازی که نزدیک بود با دریافت گل دوم بازی را واگذار کنیم، خوب عمل کرد.
منصور ابراهیم زاده افزود: ‌من بدلیل داشتن اصالت اصفهانی و سابقه بازی در تیم سابق سپاهان، این تیم را در شرایط سخت و با اطلاع از اینکه بازیکنان تیم نسبت به نیم فصل اول 90 درصد تغییر کردند و با شناخت توانایی های خودم حاضر به قبولی سرمربی گری تیم سپاهان شدم و باید بگویم که به آینده این بازیکنان در لیگ برتر خوش بین هستم.
سرمربی تیم سپاهان اظهار کرد: ‌با دریافت گل اول بازی در دقایق پایانی نیمه اول متاسفانه بازیکنان از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته بودند که توانستم در وسط نیمه با کار کردن روی روح و روان شاگردانم آنان را برای نیمه دوم به میدان بفرستم و دیدید که با انجام یک بازی هجومی و تاکتیکی توانستند گل تساوی را بدست آورند.
تیم تراکتورسازی و سپاهان با تساوی یک بر یک در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر همچنان به ترتیب با ٣٠ و ٢٨ امتیاز در رده دهم و یازدهم جدول لیگ برتر جام خلیج فارس قرار گرفتند و برای دوری از سقوط به لیگ دسته یک باید به بازی های آتی خود و دیگر تیم های ته جدولی امیدوار باشند.
٩٨٥٣/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.