سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: وزش باد تأثیر زیادی روی بازی گذاشت..

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فراز کمالوند پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر، اظهار کرد: وزش باد در تبریز، تأثیر منفی زیادی روی بازی گذاشت و عملاً توپ دروازه‌بان تا نیمه‌ زمین هم نمی‌رفت. از سوی دیگر هم به دلیل تعطیلات نوروزی، زمان می‌برد تا بازیکنان به حالت عادی خودشان برگردند.

وی افزود: به جز چند موقعیت نصفه و نیمه، اتفاق خاصی روی دروازه‌ها نیفتاد و یک امتیاز این بازی، برای ما می‌تواند امتیاز خوبی محسوب شود.

کمالوند خاطرنشان کرد: امسال وضعیت خوبی نسبت به سال‌های قبل داریم و مردم آبادان نیز از این وضعیت راضی هستند و خوشحالم که در یک شهر فوتبالی توانسته‌ایم دل مردم را شاد کنیم و امیدوارم در آینده، هم تیم گسترش فولاد و هم تیم نفت آبادان موفق باشند.

وی گفت: از آقای زنوزی تشکر می‌کنم که شرایطی این‌چنینی برای فوتبال ایران مهیا کرده است و زمانی که خیلی از تیم‌ها با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، او کمک‌حال ورزش استان شده و مردم آذربایجان باید قدر آقای زنوزی را بدانند و ای کاش هر استان، یکی مثل آقای زنوزی داشت.

سرمربی تیم نفت آبادان در خصوص شرایط مالی تیمش گفت: بازیکنان ما تقریباً 50 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و خیلی خود را درگیر مسائل مالی نکردند. آن‌ها بیشتر به دنبال موفقیت تیم هستند و امسال سال تثبیت نفت بود و امیدوارم از فصل بعد به جایگاه واقعی خود برسد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.