به گزارش ایرنا، فرشاد فلاحت زاده عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه پیمان بابایی را بدلیل مصدومیت در بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت از اکثر بازیکنان تیم گسترش را در بازی فردا استفاده خواهیم کرد.
فلاحت زاده خاطرنشان کرد: در این مدت که تمرین داشتیم بازیکنان ریکاوری خوبی داشتند و کارهای تاکتیکی خوبی انجام دادیم و بازیکنان خودشان را در شرایط ایده آلی قرار داده اند.
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه تیم گسترش برای کسب جایگاه مناسب و قابل قبول در جدول لیگ برتر فوتبال به دنبال سه امتیاز بازی فردا مقابل تیم صنعت نفت می باشد، اظهار کرد: یک بازی کاملا تاکتیکی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود، زیرا هم تیم گسترش و هم تیم حریف از مهره های خیلی خوبی برخوردارند.
وی افزود: تغییر زمان بازی تیم ما باعث شد که سرمربی تیم بدلیل تمرین بازیکنان تیم گسترش فولاد نتواند در نشست خبری قبل از بازی دو تیم گسترش و صنعت نفت آبادان حضور داشته باشد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم گسترش فولاد در هفته های اخیر روند نزولی داشته و برای جبران این ضعف در این تعطیلات چند روزه چه اندیشیده شده است، عنوان کرد: امیدوارم فردا با حمایت هواداران تیم گسترش فولاد بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کرده و سکوهای استادیوم بنیان دیزل پر شود؛ متاسفانه تیم گسترش با نفرات محدودی که در اختیار دارد به میدان رفته و این عامل اصلی افت تیم در نیم فصل دوم بوده است.
وی اضافه کرد: در ضمن تیم های مقابل دست ما را خوانده بودند و همچنین باید در نظر داشته باشیم که در نیم فصل نتوانستیم بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم.

** سرمربی صنعت نفت آبادان:
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان نیز در نشست خبری تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: بسیار خوشحال هستم که سال 1397 را در شهری که خاطرات بسیار خوبی در آن دارم آغاز می کنم، احساس خوشایندی دارم که فردا مقابل تیمی که به عنوان بهترین باشگاه خصوصی کشور به حساب می آید، به میدان خواهیم رفت.
فراز کمالوند با بیان اینکه نتایج فوتبال قابل پیش بینی نیست، خاطرنشان کرد: فردا به غیر از زبیر نیک نفس که بدلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا همراه ما نخواهد بود، از بقیه بازیکنان بهره خواهیم برد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: با شناختی که از آقای فیروز کریمی و بازیکنانش داریم آنالیز خوبی از این تیم بدست آوردیم وامیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب و دیدنی از هر دو تیم باشیم.
وی در مورد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فوتبال آبادان علی رغم خونگرم بودنش، مملو از شور و هیجان و صنعت نفت آبادان جزو معدود تیم هایی است که سال گذشته با حضور و حمایت هواداران بی شمارش همراه بود.
وی اضافه کرد: خاطرات سال های اول حضورم در باشگاه تراکتورسازی تبریز را در آبادان تجربه می کنم و امسال با لطف خدا جایگاه خوبی را در جدول لیگ برتر کسب کرده ایم و رضایت مردم را هم داریم .
دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و صنعت نفت آبادان فردا پنجشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.
تیم گسترش فولاد با کسب 30 امتیاز در رده نهم و تیم صنعت نفت آبادان با کسب 33 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارند.
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.