به گزارش ایرنا، فرشاد فلاحت‌ زاده روز چهارشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و مشکی پوشان مشهد افزود:‌ سیاه ‌جامگان تیمی است که فراز و نشیب زیادی در این فصل داشته و از مدیریت تا مربیان و بازیکنان آن عوض شدند، اما این تیم را به خوبی آنالیز کرده و شناخت خوبی از این تیم داریم.
فلاحت زاده خاط نشان کرد: سرمربی این تیم، رضا عنایتی مربی جوانی بوده و شخصاً نظرم این است که باید از مربیان جوان ترسید، زیرا شناخت لازم از مربیگری آنها نداریم و این می‌تواند کار را برای هر تیمی سخت کند.
وی در خصوص تیم حریف یادآور شد: سیاه‌ جامگان در‌ هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و تیم سخت ‌کوشی است و در ضمن این تیم دوندگی بالایی داشته و تلاش می ‌کند که از قعر جدول جدا شود و شرایط‌ را بهبود بخشد.
وی ادامه داد: در چند هفته اخیر نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم و به چند تساوی دست یافتیم و حتی در خانه خود با وجود حمایت هواداران، موفق به پیروزی نشدیم.
مربی تیم گسترش فولاد در مورد بازیکنان مصدوم تیم توضیح داد: برای بازی فردا نقی ‌زاده را نداریم و فکر می‌کنم از هفته آینده به بازی‌های تیم برسد و خالقی ‌فر نیز که زانویش را عمل کرده، از یکی دو هفته دیگر به اردوی تیم ملحق می شود و بقیه بازیکنان تیم را در اختیار داریم.
فلاحت زاده تاکید کرد: امیدوارم فردا شاهد بازی بسته ‌ای از سوی تیم مهمان نباشیم چرا که هفته گذشته تیم ذوب‌ آهن با این روش مقابل ما به سه امتیاز دست یافت و با بازی دفاعی و یک ضد حمله به گل رسیدند، در حالی که ما تمام گل‌هایی که در طول فصل زدیم تاکتیکی بوده و این نشان می‌دهد ما روی تیم خود کار کرده ایم.
وی با اشاره به وجود بازیکنان خوب و با تجربه روی نیمکت تیم گسترش،عنوان کرد: تلاش می‌کنیم بازیکنان تیم، برنامه تمرینات‌ را در زمین مسابقه پیاده کنند تا با کسب سه امتیاز از زمین بازی بیرون بیاییم.
تیم گسترش فولاد تبریز از هفته بیست و دوم لیگ برتر فردا پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل میزبان تیم مشکی پوشان مشهد خواهد بود.
گفتنی است تیم گسترش فولاد با 29 امتیاز در رده هفتم و تیم مشکی پوشان مشهد با 14 امتیاز در رده آخر جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.